עורך דינו של איתן חנני, עו״ד רועי בלכר ממשרד קריספין, רובינשטיין, בלכר, מסר בתגובה:

"לאחר חקירת משטרה ארוכה ויסודית תיק החקירה נגד מר איתן חנני נסגר על ידי הפרקליטות מחוסר אשמה, והוא זוכה מכל קשר למותה של מירה פלד ז"ל.
איתן שכל את מירה, בת זוגו האהובה, ומאז התהפך עליו עולמו. התברר לו, כי הוא הולך שולל על ידי מירה ז״ל וכי היא שיקרה לו למשפחתו ולחבריהם, בנוגע למחלתה.
בנוסף, ילדיה והוריה של מירה, שראו באיתן ובמשפחתו חלק בלתי נפרד ממשפחתם זמן רב, ואשר היו נוהגים לבלות יחד ולחגוג אירועים משפחתיים יחד, רואים למרבה הצער באיתן כמי שאחראי למותה של מירה.
אילו היו בני המשפחה פונים לאיתן וחולקים עמו את ספקותיהם אודות נסיבות מותה של מירה, היו מגלים שאיתן פתוח, גלוי ונכון לענות על כל שאלותיהם כמיטב ידיעתו.
כאבו - כאבם, אובדנו – אובדנם. כפי שלהם נותרו שאלות, גם הוא נותר עם סימני שאלה רבים. במקום זאת, בחרו קרוביה של מירה להתעלם מפניותיו הרבות של איתן ליצירת קשר ופתחו במסע האשמות והשמצות קשות כנגדו. גם אם ניתן היה להבין בתחילת הדרך את הספקות שאחזו בבני המשפחה, לאחר שהתברר כי מירה לא הייתה חולה בסרטן, הרי שלאחר שחקירת המשטרה מוצתה והפרקליטות סגרה את תיק החקירה נגד איתן מחוסר אשמה, התברר מעבר לכל ספק כי הוא אינו קשור כלל במותה של מירה.
כלל השאלות אשר הועברו להתייחסותנו נענו על ידי איתן במלואן במסגרת חקירתו המשטרה, אשר בסופה נמצא כי איתן חף מפשע".