הערב תיסגר העונה ה-23 של "עובדה", בפרויקט מיוחד של עמרי אסנהיים – "לילה אחד באנצריה", סרט בן 70 דקות במלאת 20 שנה לאסון השייטת, שבו חמשת השורדים היחידים נחשפים ומדברים לראשונה. עובדה היא תכנית התחקירים המובילה בישראל, שתסיים הערב את עונתה ה-23.

את העונה פתח התחקיר על האקווריום של לשכת ראש הממשלה, ומיד אחריו ערכה אילנה דיין ריאיונות בלעדיים עם נשיא טורקיה ארדואן ונשיא ארה"ב היוצא ברק אובמה. אחת החשיפות הבולטות של דיין ועובדה השנה היא הסכם השתיקה של בנק הפועלים עם עובדת, שהעידה כי מנכ"ל הבנק, ציון קינן, תקף אותה מינית, חשיפה זו הובילה להתפטרות יו"ר דירקטוריון הבנק.

עוד העונה: בן שני הביא את סיפור עלייתו ונפילתו של אליעזר פישמן, ובנוסף שתי כתבות שעוררו גלים. האחת מסעו של הילד אסף יסעור, שאיבד את שתי ידיו בתאונת חשמל, להשיג ידיים ביוניות, והשנייה מציגה את הלינץ' של בני הנוער בפתח תקווה. נסלי ברדה, הביאה את התחקיר על פרקליטת המחוז רות דוד, ובהמשך את הסרט שליווה את נואל מקסימוב, בתו של עופר מקסימוב, במסע התיעוד המשפחתי שלה.

סיפורים נוספים של עמרי אסנהיים העונה היו על פרשת האלמן איתן חנני, ומותה המסתורי של זוגתו מירה פלד. בנוסף, הראיון של אסנהיים עם הילה גרסטל והתחקיר המקיף, שבו הביא דקה אחרי דקה, משש מצלמות ומרשתות קשר שנחשפו לראשונה, את אירוע הירי של אלאור אזריה בחברון. בנוסף, איתי אנגל, בסרט "הקרב על מוסול", היה העיתונאי הישראלי הראשון שנכנס לתוך בירת דאע"ש בעיראק, עם יחידת חוד – הכוחות המיוחדים של הצבא העיראקי. הוא הביא תמונות נדירות, ממש מלב הקרבות. 

 "עובדה": צפו בפרק סיום העונה ה-23, הערב ב-21:00