בעקבות הכתבה התמלא עמוד הפייסבוק של "עובדה" בתגובות רבות של גולשים שהביעו הזדהות והערכה להתמודדות הקשה של מתי ומשפחתו: "יישר כח לצוות עובדה ולמשפחת מילוא על התרומה לקידום הנושא", כתבה צביה, "אמא שלי לא זכתה לחסד הזה וסבלה עינויים קשים בימיה האחרונים, וכך גם נפשי. חוק החולה הנוטה למות מאפשר פתרונות חוקיים ומוסריים, ומה שחשוב הוא ליישם אותו באופן ההומאני התואם את רוחו, מה שלא מתקיים היום".

"מתי הוא גיבור אמיתי שהשכיל לדעת איזה סבל עומד בפניו ובפני משפחתו"

גם לניצן, גולשת נוספת, הנושא מוכר מקרוב: "תוך כדי צפייה בסרט הרגשתי שמתי אומר את כל מה שאבי לא יכל לומר בכל השנים בהם היה כלוא בגופו, מושפל, חסר כל צלם אנוש. מתי גיבור אמיתי שהשכיל לדעת איזה סבל עומד בפניו ובפני משפחתו, והלוואי והייתה ניתנת לי האפשרות לעשות בשביל אבי מה שאוסי עשתה עבור אביה. אני בטוחה שאבי היה בוחר באותה דרך בה בחר מתי אם רק יכל".

"סרט מרגש עד דמעות. איש אציל ואמיץ", כתבה חגית, "אילנה וגלעד הבאתם פרק מיוחד במינו. הצצה מיוחדת לרגעים אמיתיים של חסד אחרון. תודה. כל הכבוד לאוסי וחסייה על החשיפה לרגעים אינטימיים". 

אילנה דיין: "עשינו את המסע הזה באהבה, וניסינו גם לומר משהו"

"תודה רבה מכל הלב על התגובות, שכולן יוצאות מן הלב", כתבה אילנה דיין בפוסט שפרסמה נוכח התגובות הרבות, "גם לנו מתי ואוסי וחסיה נכנסו עמוק ללב, ועשינו את המסע הזה באהבה. וניסינו גם לומר משהו, ואנחנו מקווים שהצלחנו. בעיקר בזכות אומץ הלב של מתי, ושל אוהביו. שוב, תודה לכולכם. לילה טוב, אילנה".