בהקלטה מיוחדת שחשף אתמול כתב "עובדה" עמרי אסנהיים, נשמע עד המדינה בתיק הברנוער. קושר בעדותו במשטרה בין רצח המודיע המשטרתי אייל סלהוב באוקטובר 2006, לבין הרצח בברנוער בו נרצחו שני בני נוער ב-2009. העדות שהוצגה אתמול כפי הנראה הוסתרה על ידי המשטרה. 

בעקבות קביעת המשטרה כי עד המדינה נחשב לא אמין בעבר, טוען עורך הדין ערן צלינקר, המייצג את חגי פליסיאן שנאשם ברצח בברנוער, שהמידע החדש טורף את כל הקלפים בפרשה ומוכיח כי המידע שמסר אינו אמין: "יש מקום לדאגה גדולה בקרב המשטרה והפרקליטות". צלינקר לא מתרשם אף מהעובדה שעד המדינה מוכן לעבור פוליגרף ואמר, כי זה לא רלוונטי למידת האמינות שלו: "כבר לפני ארבע שנים הוא ניסה לפנות למשטרת ישראל ואף אחד לא התייחס אליו גם אז, יש סיבה לזה. הראיות מדברות בעד עצמן. קציני המשטרה והפרקליטות חושבים שהוא לא אמין - הוא לא יכול לשמש כעד מדינה. צריך לבטל את ההסכם איתו, לעצור את משפט הברנוער ולשחרר את חגי פליסיאן".

אסנהיים הסביר הבוקר בראיון ל"הבוקר של קשת", כי "החוט בין שתי הפרשות נקשר כשעד המדינה בפרשת הברנוער מתקשר אלינו למערכת לפני שלוש שנים ואומר שהוא יכול לפענח את הרצח של אייל סלהוב, המקור שהפעילה ימ"ר מרכז. כשעד המדינה ישב בכלא, הוא פנה ליחב"ל וטען שהוא יכול להוביל אותם לאקדח ממנו נורה סלהוב והם החליטו להתעלם בטענה שהוא עד לא אמין".

הבוקר של קשת, ראשון עד שלישי, 06:30