בחודש אחד בשנת 2006 נרצחו שני מודיעים של המשטרה בשני מקרים שונים. מאז עברו 7 שנים, אך איש עדיין לא יודע מדוע נרצחו השניים ואילו מחדלים הובילו לחיסולם. כתב "עובדה" עמרי אסנהיים יחשוף בתכנית הערב מידע חדש שישנה באופן דרמטי את היחס לפרשה, במרכזה עומד רצח המודיע המשטרתי אייל סלהוב ב-8 באוקטובר.

סלהוב, שהיה ראש כנופיית עבריינים מפרדס כץ, התריע לפני הרצח שהוא חושש לחייו. אבל שורת מחדלים מצד מפעיליו רק הידקה את החבל סביב צווארו, ולבסוף הובילה כנראה גם למותו. גופתו נקובת הכדורים נמצאה בפרדס סמוך לבית מגוריו בפרדס כץ זמן קצר לאחר הרצח. על פי החשד, סלהוב נרצח לאחר שחבריו לכנופיה חשדו בו ששיתף פעולה עם המשטרה.  

"החוקרים טענו שמדובר במידע מודיעיני רגיש ושפרסומו עלול לסכן בכירים במשטרה, אבל עברו שבע שנים מאותו חודש ארור של המשטרה ועדיין לא יודעים מי רצח את הסוכנים האלו ואיזה מחדלים של המפעילים הובילו לרצח. המשטרה עושה הכל כדי להשתיק את הסיפור, כדי לא לפגוע בבכיריה ואפילו מינויו של מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו עמד בסכנה בעקבות הפרשה ובדיקת מבקר המדינה", אמר הבוקר אסנהיים בראיון לתכנית "הבוקר של קשת".

השינוי הדרמטי מגיע בעקבות חשיפת עדות מוקלטת שהגיעה למערכת "עובדה" לפני מספר חודשים. העדות מחברת בין סיפור מותם של הסוכנים לבין פרשת הבר נוער: "העדות הזאת תאיר אור גדול ותעלה שאלות מטרידות מאוד לגבי מה המשטרה עשתה או לא עשתה כדי לפענח את רצח הסוכנים. כך גם לגבי יכולת המשטרה והפרקליטות לפענח את תיק הבר-נוער במשפט שייפתח בחודשים הקרובים", אומר אסנהיים ומוסיף, "שני הסיפורים האלה התרחשו בפרדס כץ, גם חבורת פליסיאן המעורבת ברצח בבר-נוער מגיעה משם, מאותו רחוב בעצם בו כולם יודעים מי אחראי לאיזה רצח". 

הכתבה המלאה הערב ב"עובדה", 21:00, ערוץ 2