שנתיים לאחר שאיבדה את בנה היחיד אלעד באסון הכרמל, צביה ריבן הופכת שוב לאמא לתאומות. בן שני וצוות "עובדה" ליוו אותה לאורך הדרך ושמעו ממנה על החלטה להביא עוד ילד באמצעות בפונדקאית ועל הרגעים המאושרים בבית החולים – אז הפכה שוב, סוף סוף, לאמא.

אלעד ריבן, בנם של צביה ואמיל, מתנדב צוות כיבוי אש, נספה כשניסה לסייע לצוערי השב"ס שנקלעו למלכודת האש בעיקולים לבית אורן באסון הכרמל. בן 16 היה במותו. צביה ראתה את אלעד בפעם האחרונה כשהסיעה אותו בעצמה אל כוחות הכיבוי בשטח בערב השריפה, כשביקש להגיע ולעזור.

בראיון ראשון היא מספרת על ההחלטה להפוך שוב לאמא: "המשימה הייתה להחזיר חיים לבית. זה היה בית מת. אנחנו היינו אנשים מתים בתוך בית שהוא בית קברות. היה ברור שאם נשארים בחיים אז זה מה שעושים".
לתאומות החליטה צביה לקרוא ליעד וליאל – שמות המזכירים את שמו של אלעד. "הם הצילו את החיים שלנו", היא אומרת. "באותה מידה שאנחנו נתנו להם חיים הם נתנו לנו חיים. זה הדדי. העצב מעורבב בשמחה. אני לא רוצה שירחמו עליי יותר, אני רוצה לשנות את זה. אני יודעת שכשרואים אותי אומרים: 'זו אמא של אלעד, הילד מהאסון בכרמל'. זה כתוב לי על הגב. אני רוצה לשנות את זה. אמא של אלעד זו אמא של אלעד, אבל יש לה עוד ילדים".

עובדה, מחר בשעה 21:00