על מגרש הכדורסל, בפסק הזמן, כששחקני הכדורסל מנגבים את הזיעה והמאמן צועק הן עולות על הפרקט. בעיקר מפני שכעת יותר מתמיד מכבי תל אביב זקוקה לעידוד הזה.

קצת לפני שהיא חוגגת יום-הולדת 16, לווסיליסה זבנסקי מאשדוד יש תכנית שתביא אותה עד לפרקט של היכל נוקיה. ילדה קטנה עם חלום גדול צהוב שרוצה לעודד את הקבוצה של המדינה.

"תמיד חלמתי להיות בקבוצת מעודדות, לעודד ולשמח", היא אומרת. "כל האנרגיה הזאת. אם אני אתאמץ אני אוכל להיות אחת מהן". היא לא מכירה את השחקנים או את המאמן אבל יותר מהכל היא רוצה לרקוד בשבילם.

כדי להגיע לאודישן, וסיליסה צריכה לקחת שלושה אוטובוסים לכל כיוון אבל זה לא מרתיע אותה מלנסות לענטז במים העמוקים. "כשאגיע לשם כל הפרפרים בבטן יבואו", היא אומרת. את השלב הראשון היא כבר עברה. "מעודדת צריכה להיראות טוב ולהיות במשקל האופטימלי", אומרת ילנה רינון, מנהלת קבוצת המעודדות של הקבוצה. עכשיו נשאר רק לעבור את האודישן.

מעודדות (צילום: עובדה)
המעודדות מתכוננות להופעת חייהן | צילום: עובדה

כשכל הליגה נשטפת בבנות עם פונפונים, רוני קובן יצא לברר איך מעודדת נולדת ומצא עצמו מאחורי הקלעים של מכבי תל אביב, באחד השבועות הגורליים של המועדון. זה לא שינה את הכוריאוגרפיה במילימטר.

צפו בכתבה המלאה

עוד בעובדה: כך פוענח הטבח של משפחת אושרנקו | השיקום המופלא של השייטת יסמין פיינגולד