הדיירים

וליה ואייל. זוג אילתי צעיר וחמוד, בני 27, הנשואים מזה חודשיים. אייל מאוד להקים כבר תא משפחתי ולצרף לשניים ילדים אבל יוליה מתנה את השלב הבא בנישואים בכך שקודם יהיה להם בית. לכן אייל החליט לעשות הכל כדי לקנות להם דירה.

כסף

אייל עובד בחנות מזכרות בעיר ויוליה עובדת כמלצרית ולשניהם יחד יש הון עצמי של שעומד על 210,000 ש"ח. על הסכום המיועד לרכישת דירת החלומות הם היו חלוקים. יוליה הייתה מוכנה להשקיע סכום גג של 700,000 ש"ח אך אייל היה מוכן גם להגיע ל-900,000 ש"ח במידה וימצאו משהו שידליק אותו מאוד.

מה מחפשים

בגלל התכניות להרחיב את התא המשפחתי של השניים, ליוליה ואייל חשוב שהדירה תהיה מרווחת ונוחה או בית עם גן באיזור טוב באילת לגידול ילדים.

הדירה
אחרי מספר דירות שראו ברחבי אילת, אייל ויוליה לא הצליחו להגיע להחלטה סופית. הזוג הגיע למשרד עורך הדין עם שתי דירות על הפרק. האחת היא דירת גן במחיר שבע מאות וחמישית אלף שקלים ובעל הבית לא מוכן לרדת במחיר כי יש עוד זוג שכבר ראה את הבית. הדירה השניה נמצאת בשכונת שחמון באילת. הדירה בת שלושה חדרים במחיר של שבע מאות ושלושים אלף שקלים. לאחר התלבטות קשה, השניים הלכו עם הלב והרגישו שדירת הגן מושכת אותם יותר ושם הם מרגישים שיוכלו להקים בית בישראל. שיהיה בשעה טובה.

>> רוצים הביתה, שבת ב- 19:15

>> לכל החיפושים הקודמים של רוצים הביתה