הדיירים

משפחת סיגל, קטי ורודיון, בני 36 מנס ציונה. את המשפחה משלימים שני הילדים:  ילדם המשותף, ליאור בן השנתיים, ובתה בת השבע של קאטי, ליליאן, מנישואיה הקודמים. בני הזוג גרים בנס ציונה מאז שנישאו, צמוד לאמא ואח של רודיון. קטי עובדת כמנהלת תשתית לקוחות באוסם. רודיון הוא קבלן. לרודיון יש דירת 4 חדרים שקנה לפני החתונה ובה הם גרים כיום. לקטי יש דירת 3 חדרים שהוריה קנו לה כשהגיעה לארץ.

מה מחפשים?

רדיק וקאטי (תמונת AVI: mako)
רוצים הביתה. הזוג סיגל | תמונת AVI: mako
קטי ורודיון מחפשים דירת 5 חדרים לפחות, בשכונה טובה מאוד בנס ציונה. חשוב להם שבדירה תהיה "יחידת מתבגר" - חדר נפרד עם שירותים - מקלחת צמודים, כדי שיוכלו לארח את הוריה של קטי שבאים לארץ לפחות פעם בשנה לתקופה של חודש.

 כסף

קטי ורודיון מתכוונים למכור את הדירה שהם גרים בה, לסלק משכנתה קטנה שיש עליה ולהשתמש בכסף - 1,000,000 ש"ח כהון עצמי לרכישת הדירה הבאה. מעבר לזה, הם מתכוונים לקחת משכנתה של כ-800,000 ש"ח. במקרה שימצאו את דירת חלומותיהם, הם מוכנים לעלות עד לסכום של 2,00,000 ש"ח מקסימום.

 הדירה
ליאת לקחה את הזוג לראות מספר אופציות שענו להגדרות שלהם, בהתייחסות למגבלות התקציב שלהם, באזור נס ציונה וסביבתה. הדירה האחרונה שראו הייתה דירה חדשה מקבלן שכללה חמישה חדרים בקומה שניה עם מחסן ושתי חניות בתקציב של מיליון תשע מאות וחמישים אלף ש"ח. אחרי התלבטות ארוכה, החליטו הזוג שאחרי הכל, הדירה אכן הייתה הכי מוצלחת מבין כל הדירות שראו אך כרגע בחרו לסרב. לטענתם, אם יצטרכו לשלם על הדירה עד גיל הפנסיה, כנראה שזו לא דירת החלומות שלהם.

>> רוצים הביתה, שבת ב- 19:15

>> רוצים הביתה - הפרק המלא לצפייה ישירה