אמש (חמישי), בשלב הכיסא החם של הכוכב הבא לאירוויזיון 2020 (שבת ב-21:15 בקשת 12), ללי קולישקין ביצעה את "Wings" של Little Mix, וקיבלה מהשופטים והקהל ציון מרשים של 89 האחוזים. למרות התוצאה הגבוהה, המתמודדת הצעירה פרצה בבכי על הבמה ואמרה כי הביצוע לא היה כמו שהיא רצתה שהוא יהיה. "אני בן אדם פרפקציוניסט, יש לי ביקורת עצמית נורא גבוהה. זה משהו שאני צריכה לעבוד עליו, לקחת דברים יותר בפרופורציות".

איך ילדה בת 16 יודעת שזה מה שהיא רוצה לעשות?
"אני שרה מגיל אפס. זה הדבר היחידי שאני אוהבת לעשות בחיים וזה מה שאני רואה את עצמי עושה".

ללי, תלמידת תיכון, סיפרה על השילוב בין הצילומים לבגרויות. "בית הספר מאוד תומך. כשאני מפספסת, אני משתדלת להשלים את החומר ולא להזניח את זה".

שופט כוכב נולד לשעבר, צדי צרפתי, התארח גם כן בתכנית והחמיא למתמודדת: "ללי לדעתי מרמה אותנו, היא בת 30-35. אין צ'אנס שהיא בת 16. גם עכשיו החלפתי איתה שתי מילים ואני מרגיש שהיא בוגרת". איש הבמה הוותיק פנה למתמודדת והחמיא לה, "אהבתי אותך כל הזמן, את זמרת באמת אדירה. מעבר לזה, את כל-כך בוגרת. מה שמדהים זה בחירת השירים הבוגרת שלך".

לצד המחמאות, צרפתי גם נתן ללי כמה עצות להמשך הדרך: "ראיתי ממך ביצועים מושלמים, אבל באיזשהו מקום רציתי לראות קצת את הנערה הצעירה. רציתי להרגיש איזה חיוך קטן ותמיד הייתה נורא רצינית. צריך לקחת את הדברים קצת יותר באיזי".

מה צדי צרפתי חושב על ללי קולישקין? (צילום: מתוך "גלית ואילנית", קשת12)
מתוך "גלית ואילנית" | צילום: מתוך "גלית ואילנית", קשת12

שופט כוכב נולד לשעבר סיפר כי מלבד לללי, מי שמרשימה אותו במיוחד היא מורן אהרוני. "אני עוקב אחריה כל העונה והיא פשוט נהדרת", אמר על מורן אהרוני והוסיף, "הכרתי אותה בכוכב נולד ואהבתי אותה גם אז. לפני כמה זמן פגשתי אותה ברחוב ולא זיהיתי אבל כשהיא אמרה את השם, מיד זכרתי. זה מוזר שבכל תשע העונות של כוכב נולד זה השם שזכרתי טוב".

על השינוי של אהרוני לאורך השנים אמר: "אין ספק שהיא השתכללה מאוד. היא בוגרת יותר ואמיצה יותר בביצועים שלה. היא משגעת".

צרפתי חשף כי פייבוריטית נוספת שלו היא עדן אלנה. "אני מאוד אוהב אותה. היא טובה. תמיד אומרים שאנשים ששרים באנגליות יקבלו מכה שהם ישירו בעברית כי הפער הוא נורא גדול. באנגלית קל יותר לבטא רגשות. פתאום אתה פוגש את הזמר שהוא שר בעברית ואתה בהלם וככה זה היה עם עדן כשהיא שרה את 'אילו יכולתי'. הייתי בשוק. יש בה גם משהו שובבי, אתה מתאהב בה".

לסיום, חשפה ללי כי אם לא תזכה, הפייבוריטית שלה היא עדן אלנה: "היא הפייבוריטית שלי לגמרי. היא מושלמת".