היא מקליטה שירים שהיא עצמה כתבה, זכתה 12 פעמים בתואר זמרת השנה ועכשיו היא גם שחקנית מוכרת שמככבת בקומדיה זה לא הגיל, שחוזרת לעונה שנייה (יום א' בקשת 12). היא אמא לשתי בנות בגילאים 9 ו-6, ובמערכת היחסים שלה עם בעלה, אורי, אף פעם לא משעמם: "אני כל פעם זוכה בו מחדש", סיפרה מסיקה בראיון לגלית ואילנית. "כל הזמן יש שאלות, מאבקים וחיים מעניינים מאוד. אנחנו עדיין עובדים יחד, אבל העבודה על השירים והחיפוש נעשים בנפרד".

אבל החיים החופשיים של אמנית וחיי משפחה לא באמת יכולים לעבוד ביחד. "אני לא יכולה לאבד את עצמי ולהיעלם", אמרה הזמרת. "אני מדברת על הרס עצמי ובחינה עצמית, ללכת לקצוות כשיש לי ילדים. אולי זה מה שמציל אותי, אולי אם לא הייתה לי משפחה היו מוצאים אותי באיזה ביב. יש לי משיכה למקומות האלו, אני רואה אש ואני לא נזהרת, אני רוצה לגעת בה, להרגיש קצוות של רגש. אבל אני בן אדם מאוד משפחתי. הדבר שהכי משמח אותי יותר מבמה הוא טיול משפחתי בהר, כשאין כלום חוץ מאיתנו. אלה הרגעים השמחים". 

הרומן הטלוויזיוני בין מסיקה לגפן ברקאי, כוכבי זה לא הגיל, עדיין נראה מוזר בקרב הקהל הצעיר. "הבנות ראו פרומו והקטנה אמרה לי 'אבל אמא, את נישקת אותו באמת, זה לא נראה בכאילו'", סיפרה השחקנית.

ומה אורי בעלה חושב על התפקיד בסדרה? "לא רק שהוא צריך לסבול את זה, הוא כתב לזה מוזיקה", סיפרה מסיקה. "יש לי בעל באמת נדיר, הוא רק רוצה שאני ארחיב את הכישרון שלי, גם אם זה בא על חשבונו. שאלך למקומות שעוד לא הלכתי, כי אני בטבעי רוצה לשבת בספה, לראות טלוויזיה ולהגיד 'התקבלתי?', יופי, אני לא ממש צריכה לעשות את זה. הוא דוחף אותי ורוצה שאני אגדל".