ניצן שיק ועמנואל (מנו) כהן עוברים לא מעט טלטלות בהסתגלות לחיים המשותפים ב"חתונה ממבט ראשון" (מוצ"ש אחרי החדשות, קשת 12). זה התחיל בסקוצ'ים שנזרקו לפח, עבר למפגש החברים שגרם לניצן להרגיש לבד ועכשיו, לא ברור האם ימשיכו לגור בדירה של מנו או יחפשו מקום ניטרלי וחדש. רגע לפני שסיפור האהבה שלהם ממשיך, שי מלץ, מי שרשם את ניצן לתוכנית ואוריאן ריס אחייניתו של מנו, הגיעו לאולפן של גלית ואילנית וניתחו את האירועים האחרונים שעברו על הזוג.

"אני חושב שאנחנו רואים את ניצן עם חששות של תחילת זוגיות ותחילת קשר כשיש מצלמות מכל כיוון, זה לגיטימי", אמר שי וסיפר על תהליך ההרשמה שלה לתכנית, "היא הייתה צריכה מישהו שייתן לה דחיפה. היא ניסתה והייתה במערכות יחסים ובזוגיות. אני חושב שניצן בחרה לקחת איזשהי הזדמנות לעשות משהו קצת אחר שייקח אותה למחוזות אחרים ועל זה אני מאוד גאה בה".

מנגד, אוריאן דווקא לא ידעה על ההרשמה של מנו לתכנית, וסיפרה על האופן בו גילתה על המאורע. "היינו בשוק, זה לא היה קשור", סיפרה, "שניהם אנשים מאוד פרטיים וזה היה מאוד לא צפוי שהוא ילך לתוכנית. הוא נרשם כשהיה סגר וכולם עשו חישוב מסלול מחדש. האמת שמבחינת המשפחה היה עליו המון לחץ להתחתן".

אחרי שראינו את ניצן ומנו עושים קניות שיסייעו לניקיון, אוריאן שמכירה היטב את הלוקיישן שבו בחרו בני הזוג להתגורר, שמחה על הצעד שניצן בחרה לעשות: "האמת שהדירה לא מסריחה כמו שהיא נראית. אני יכולה להבין את ניצן כי גם לי חשוב הניקיון. עכשיו בתוכנית מנו סופסוף מודע לזה". שי מצידו, הוסיף: "אני חושב שיש משהו נורא יפה בדרך של ניצן. היא לא שומרת בבטן ולא מדברת על סדר, ניקיון וארגון. היא כן מעירה וכן אומרת, אבל ברגישות. היא לא עשתה דרמות או קמה והלכה. היא עושה את זה בצורה מאוד יפה".

בסופו של דבר, הקרובים ניסו להסביר את חווית הצפייה במנו ובניצן בתוכנית עד כה. "שניהם אנשים מאוד רגישים ובגלל זה אני חושבת שהשידוך ביניהם נכון", אמרה אוריאן, "לשניהם היה קצת קשה לראות את התוכנית בהתחלה בעיקר כשהרבה ממה שאומרים עליהם זה על דמות החיצונית שלהם ופחות על מי שהם. אני מקווה שהם יגיעו לנקודת התפנית שהם יתחילו לעוף על זה".