תכלס, אין דבר אישי יותר מאשר הטלפון הנייד, ואף אחד מאיתנו לא רוצה שיחטטו לו בווטסאפ, במייל או יעלו במקומו פוסטים מביכים לדף הפייסבוק. אדיר, פרדי, נופית, מאיר וחני כבר הבינו שכדי לפרוץ בלונדון הם צריכים לוותר על הפרטיות שלהם ולתת לכם, גולשי mako, להציץ להם בנייד מתי שאתם רק רוצים. הנה כמה מהדברים הקורעים שמצאנו בטלפונים של ה'מיוחסים', אה, כן, וגם של נופית וחני.

את המייל של אדיר מציף אוסף תמונות בלתי נגמר שלו ושל נופית משדה התעופה, המטוס, מדרגות הירידה וכמובן ברחובות לונדון, בזמן שבטלפון של נופית העניינים תוססים יותר והיא לא מפספסת עדכוני חדשות מהביצה. כמו למשל הרגע בו שמעה שרוני דלומי מצטרפת לשולחן המורים של "בית ספר למוסיקה", אז מיהרה להעלות פוסט קורע וישיר לפייסבוק כמו שרק היא יודעת.

נופית זאנה פייסבוק על רוני דלומי


פרדי מיוחס, אחיו הגדול של אדיר, שידוע בנאמנות הגדולה שלו למשפחה, מפנק את בן, חברו החדש, כאילו היה הילד שלו באמת. הפייסבוק שלו מפורק בתמונות מרגשות, ואפילו תרגום חופשי של לפתגם בריטי עם טוויסט ישראלי:

מי שאחראי על ההווי במסע של המיוחסים בלונדון, חני, מאתגר את עוקבי האינסטגרם שלו בחידות בסגנון "איפה אפי?". נסו גם אתם למצוא את הסוכן השלומיאל בין כל הבריטים המעונבים.

אינסטה של חני

 

הצלחתם למצוא את חני? היכנסו ל"מציצים לשחקן זר" לעוד מלא פוסטים, תמונות, מיילים ושיחות ווטסאפ קורעות מצחוק.

>> הכירו את כל דמויות הסדרה

"שחקן זר", שני, 21:00