זוכרים במי בחרה שרון איילון בגמר "קחי אותי שרון", מי הנחה את התכנית "שלוש" ואיזו כוכבת ריאליטי השתתפה ב"אהבה עיוורת"? לקראת עליית התכנית "דייט ראשון", בואו להיזכר בכל תכניות הדייטינג הנוסטלגיות. זהירות, זה הולך להיות דביק.

קחי אותי שרון

מי לא זוכר את הרגע שבו השתנו פני הריאליטי בישראל? "קחי אותי שרון" הייתה ללא ספק תכנית הדייטינג שכבשה את הישראלים של 2003. 15 מתמודדים חיכו בציפייה מותחת לפגוש את שרון איילון, דיילת באל על ואשת הייטק שחיפשה אהבה, בתכנית שהביאה למסך כוכבים שנשארו עוד שנים רבות אחריה. בואו להיזכר ברגע הבחירה המכריע, גדי איינפלד או יואב שוורד – במי שרון בחרה?

שלוש

שלוש, כשמה כן היא, הכניסה את הצופים אל תוך חייהן של שלוש נשים – קים בוסי, מיה רובין ושרית גומז, בחיפוש אחר אהבה. בתחילת התכנית נבחנו עשרות גברים כדי להצטרף אליהן למסע, אבל רק שלושה הצליחו להרשים אותן כדי להישאר עד סוף התכנית. ארז נחום, גלעד פרידלנסקי ז"ל ונדב פלמ"ח, חיכו לרגע הגורלי שבו יחשפו הבנות את ההחלטה. מי נשאר ומי נפרד? צפו בתכנית הדייטינג בהנחיית אסי עזר.

הרווק

איך אפשר לדבר על תכניות דייטינג, בלי להזכיר את "הרווק", שמשודרת בעשרות מדינות, עם סדרות ספין אוף ופארדיות, לפחות בארה"ב. אז אם אתם מתכננים איזו צפיית בינג' או שחסר לכם ידע איך לכבוש בחור או בחורה מבין עשרות משתתפים, צפו בפרומו, ואולי תיזכרו איך עושים את זה.

דייט בחשכה

אחד הגורמים המשפיעים על הרושם הראשוני בדייט ראשון הוא המראה החיצוני, אבל מה קורה כשמורידים את חוש הראייה מהמשוואה? זה בדיוק מה שהתכנית דייט בחשכה רצתה לבחון. שלושה רווקים ושלוש רווקות אמנם עברו לווילה אחת, אבל הדרך היחידה שלהם להיפגש הייתה בחדר חשוך, בו יוכלו להפעיל את כל שאר החושים כדי להכיר אחד את השני באמת. הפורמט נוצר במקור בהולנד, ומשם שודרה גם במדינות נוספות.

אהבה עיוורת

תכנית היכרויות שבמרכזה עומדת רווקה אחת, שתזכה להציץ לחייהם הפרטיים של שלושה גברים. כל זאת דרך מצלמה שמותקנת לגופם, ולא מאפשרת לה לראות את המראה החיצוני שלהם. בסופו של יום מלא בדייטים וירטואליים, היא תצטרך לבחור רק באחד, איתו תרצה להמשיך גם לחיים האמיתיים. 

מי רוצה לתפוס מיליונר?

תכנית הדייטינג שמשדכת בין רווקות עם כסף, לרווקים עם עוד יותר כסף, בהנחייתה של פסי סטיינגר. למעשה, היא אחת השדכניות המפורסמות והמצליחות בכל ארה"ב, שמנסה למצוא התאמה מושלמת לכל מיליונר ומיליונרית שמגיעים אליה. המטרה של התכנית היא בעיקר להראות שכסף לאו דווקא משחק תפקיד, וגם אלו ששוחים בו, עדיין זקוקים לחום ואהבה, או בנוסח הקיטשי ביותר - למצוא את האחד או האחת שלהם.

דייט ראשון

המפגש הרומנטי הראשון בין שני אנשים הוא רגע מאוד מיוחד. לאחדים הוא מביך ומוזר, אחרים מתרגשים וזורמים, אבל מה שבטוח אפשר ללמוד הרבה מהאינטראקציה הזו. זה בדיוק מה שמביאה למסך התכנית "דייט ראשון", בה הדייטרים יפגשו במסעדה מרושתת מצלמות, ובלי התערבות של ההפקה ינהלו דייט עם בן הזוג שהותאם במיוחד בשבילם. בסוף הדייט יבחרו האם להמשיך לדייט השני והמיוחל. הגירסה הישראלית של הפורמט תשודר בקרוב בקשת, ערוץ 2.

 "דייט ראשון": תכנית חדשה, בקרוב בקשת, ערוץ 2