מה אנחנו באמת יודעים? האם אנחנו בקיאים במושגים שכל אדם חייב לדעת ומה בעצם כל אדם חייב לדעת? משדר הידע הגדול של המדינה יצא הערב לדרך, ובסיומו גילינו יחד מהם הדברים שאנחנו חייבים לדעת, ויותר חשוב - האם אנחנו באמת יודעים אותם.

סתיו וגילי זוכים ב-100 אלף
גילי וסתיו לפלר. ניצחו את המדינה

מבחן הידע הגדול שיצא לדרך לפני שבועיים הגיע הערב לסיומו הדרמטי. להזכירכם לפני שבועיים, הצליחו האחים ליבני לגבור על המדינה ולזכות בפרס הנכסף. הערב, שוב התקבצו באולפן חמש משפחות חדשות במטרה להצח את המדינעה כולה ואולי לזכות ברבע מיליון ש"ח.

בחלק הראשון של המשדר התחרו ביניהם 5 זוגות באולפן ונבחנו בתורם על שאלות מתחומי ידע שונים. גם אתם בבית שיחקתם מול הטלויזיה ובדקתם בזמן אמת את הידע שלכם. בין היתר גילינו יחד מהו בדיוק מס עקיף, מהו מבצע ברבוסה ומהו בעצם האבסורד הקיומי.

לאחר קרב מוחות ארוך, ניצחו האחים גילי וסתיו לפלר את שאר הזוגות ועלו לשלב הגמר. גם כאן, גולשי mako המשיכו לבחון את הידע שלהם בזמן אמת מול הטלויזיה. בכדי לזכות בכסף היה על הזוג באולפן לענות על מספר שאלות רב יותר מאשר הגולשים, ובעצם כך לעבור את הממוצע של המדינה.

בסיום הערב, גילינו כי גילי וסתיו ענו על 8 שאלות מתוך 10, ובכך קבעו ממוצע גבוה במיוחד של 80. גולשי mako באתר ובאפליקציה ניסו לגבור על הממוצע של האחים לפלר אך לאחר שכלול התוצאות גילינו יחד כי הממוצע של המדינה עומד על 61 בלבד. אם כן, גילי וסתיו הצליחו לגבור על הגולשים בבית וזכו ב-100 אלף שקלים!

אך גם גולשי mako לא יצאו מהמשדר בידיים ריקות, ובמהלך הערב 20 זוכים מאושרים זכו באייפד החדש של חברת אפל.

שמות הזוכים באייפד החדש:

עימנואל וויזר

נורית פישמן

רון טריינר

יעל פרידמן

דניאל ברודי

יריב רטנר

ליאור ניר

שמוליק דניאלס

אלי וילנר

איתי מזרחי

עמית הריס

ליאור גולדשטיין

צבי נחשון

יעל הראל

ארז וולף

יובל נחשון

לוקה מולדר

גיא שמואלי

בועז זימן

אנה רשף

בימים שקדמו למשדרי הידע, ביקשנו מכם הגולשים להתאמן במבחני הידע היומיים. גם כאן חילקנו אייפדים ל-10 הגולשים שפתרו את המבחנים נכונה ובזמן הקצר ביותר:

ירדנה דוד

דוד גני

רעות ביטון

טל הבדלה

חגית טובון

אושרת אושר

אבירם מבורך

עפר שליסל

איתן ארבל

שבי באוצין

עוד עשרות שאלות מחכות לכם במבחני הידע היומיים באתר!

פספסתם? אתם מוזמנים לצפות במשדרי הידע בכל עת ב-VOD