אחרי שאמש (רביעי), פורסם כי איש העסקים המוכר גיבש תוכנית פעולה להתמודד מול הנשים שהעידו נגדו בתחקיר "חשיפה" שישודר ביום ראשון הקרוב (אחרי החדשות, קשת 12), הבוקר (חמישי) כוכבת ריאליטי ידועה הגישה תלונה במשטרה נגד אותו אדם שלדבריה ביצע בה עבירות מין. התלונה הוגשה לאחר ששתי נשים נוספות התלוננו בשבוע שעבר, ביניהן מלכת היופי לשעבר תהילה לוי.

בחודשים האחרונים הגיעו לידי מערכת "חשיפה", מספר עדויות של נשים, בהן כאלה שניהלו עמו מערכות יחסים, באשר להתנהלותו כלפיהן ועל ניסינותיו של איש העסקים המדובר ללחוץ עליהן לחזור בהן מעדותן. אותו אדם מדובר, הוא דמות מוכרת היטב בתעשיית הבידור, ואף כיכב בעבר בכותרות לצד בנות זוג ידועות וחבריו המפורסמים.

במהלך העבודה על התחקיר, הגיע לידי מערכת "חשיפה", מסמך שגיבש איש העסקים נגד אותן נשים שהשתתפו בתחקיר ובו מפורטים שמות המתלוננות ומכיל בין היתר הכפשות ומשימות שיש לבצע בעזרת חוקרים פרטיים; חקירה של מתלוננות, איתור מתלוננות נוספות, השגת דו"ח רפואי אישי של אחת מהן ומציאת דרך "לפתור" את השתתפותה של אחת השנים בתחקיר. בנוסף, נשקלה גם האפשרות להפיק סרט נגדי המגולל את הדרך שבו מכפישים את שמו של אדם ותופרים לו תיק, כולל גיוס קציני משטרה לשעבר שיקחו חלק בסרט.

עוד נחשף כי אחת המשימות שתוארו במסמך המדובר אכן יצאה לפועל. ככל הנראה גורמים מטעם איש העסקים התחזו לאחת המתלוננות ויצרו קשר עם מרפאה בחו"ל על מנת להשיג מסמך רפואי אישי שלה. בעקבות כך, המסמך הרפואי נשלח לאותם גורמים וכעת מצוי בידיהם.

כחלק מניסיונותיו לעצור את שידור התחקיר, איש העסקים ביקש להיפגש בהקדם עם חיים אתגר, והגיע לחדר ישיבות מבלי שידע שהמקום כולו מרושת במצלמות נסתרות. במהלך הפגישה המתועדת, הוא הכפיש את הנשים ואף העלה הצעה עסקית בפני חיים אתגר לכאורה ללא קשר לתחקיר המתנהל נגדו.

לאחר שהבין שהתחקיר נגדו לא ייעצר איש העסקים שלח לחיים אתגר הודעה שבה נכתב בין היתר: "בשבוע הבא תבין שאתה סיימת עם הטלוויזיה. מקווה שיש לך חסכונות במיליונים, כי הרבה אנשים יתבעו". בתגובה, איש העסקים הורחק מאתגר ל-30 יום. 

 

עורך הדין אסף שרעף, פרקליטו של איש העסקים מסר בתגובה: מרשי יעשה כל שביכולתו על מנת להוכיח את חפותו, כל פעולותיו של מרשי נעשו כחוק, מרשי עומד בפני תלונות שווא של נשים בגירות אשר פעלו נגדו לאחר שהסתיים הקשר ביניהם, יודגש כי חלק מהתלונות נדחו בעבר על ידי בית המשפט ולגבי האחרות אפילו לא בוצעה חקירה.