בסרט הדוקומנטרי הקרב על המוח יוצא העיתונאי דרור גלוברמן למסע במטרה להבין מה באמת קורה כשטכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית, ביג דאטה ורשתות חברתיות פוגשות את המוח האנושי.

במהלך עבודתו על הסרט, נפגש העיתונאי עם מספר בכירים בפייסבוק, ביניהם דיוויד גינסברג, סגן הנשיא למחקר של ענקית הטכנולוגיה. במהלך פאנל שאלות ותשובות, גלוברמן התקיל את גינסברג בשאלה שתפסה אותו לא מוכן. "האם המחקר שלכם בפייסבוק, לא ממוקד בהגדלת זמן המסך בקרב המשתמשים?", שאל גלוברמן והוסיף, "זה המודל העסקי, לא?".

גינסברג, שנראה כי לא היה מוכן לשאלה, גמגם קלות וענה: "אם תסתכל על ההתמקדות שלנו ב-2018 בקשרים חברתיים בעלי משמעות, כשמארק (צוקרברג) הכריז על השינוי, הוא אמר בפירוש שאנחנו מאמינים שהשינוי יפחית את זמן השימוש בפייסבוק", אמר גינסברג, "אנחנו מאמינים שבטווח הארוך, זה יהיה טוב יותר למשתמשים שלנו וטוב יותר לעסקים שלנו. אנחנו לא חושבים שיש סתירה בין הדברים".

כשנשאל אם פייסבוק רואים ירידה בזמן השימוש בפלטפורמה, התחמק סגן הנשיא למחקר מתשובה, וטען כי הוא לא בקיא בפרטים: "מארק הכריז על הירידה שחלה במשך הצפייה בווידאו אחרי השינוי ב-2018 אבל אין לי את הנתונים המדויקים, אז אני לא רוצה להוסיף על מה שמארק אמר".