לפני כשלושה שבועות עלתה בקשת סדרת הדרמה הבלשית, "נופלות על הרגליים" אותה יצרה רותי רודנר. הערב בפרק הרביעי בסדרה, תכנס לתמונה שחקנית אורחת מיוחדת, בתה של רותי, אנה (15) שתשחק את חברתו לכיתה של רועי, שאביו נעלם.

אנה, שהצטלמה לסדרה כשהייתה רק בת 13, סיפרה לנו קצת על החוויה שבלשחק תפקיד על הסט של אמא. "זו בעצם הייתה הפעם הראשונה ששיחקתי בסדרה. אני לומדת במגמת תיאטרון אבל זה הדבר הראשון שעשיתי", סיפרה אנה והוסיפה: "עשיתי אודישן וזו הייתה חוויה מדהימה לעבוד עם אנשים כל כך מוכשרים, כמו שני כהן ומילי אביטל ואיילת מנחמי הבמאית".

בתור הבת הבכורה, אנה הייתה מעורבת לפרטי פרטים בתהליך הכתיבה של הסדרה. "אני ידעתי הכל ממש מהאות הראשונה שנכתבה ועקבתי אחרי רצף הדברים", סיפרה אנה ואמה, רותי מיהרה להוסיף: "היא הייתה אולי האדם הכי מעורב לאורך העבודה על הסדרה, מעצם זה שסיפרתי לה את המהלכים שכתבתי כדי לבדוק אותם, כמו שבודקים על קהל".

בבית המשפחה התפתחה מסורת של צפייה בפרק יחד עם חברים, והערב אחרי "ארץ נהדרת" גם חברותיה של אנה יצטרפו למאורע: "הן כל כך מחכות לראות את זה, לפרגן ואולי גם קצת לצחוק על זה, וזה גם חלק מהכיף".

אנה (צילום: גיא פינס)
אנה פינס בפרימיירה לסדרה "נופלות על הרגליים" | צילום: גיא פינס

עוד ב"נופלות על הרגליים":

"נופלות על הרגליים": שני, אחרי ארץ נהדרת