סדרת הדרמה החדשה מבית היוצר של רותי רודנר ושידורי קשת, "נופלות על הרגליים", יצאה אתמול לדרך עם פרק השקה מותח במיוחד. אחרי שהתרשמנו לגלות שכישורי המשחק של שני כהן שלא מאכזבים גם בז'אנר הדרמטי, ונזכרנו למה אנחנו מאוהבים במילי אביטל עוד מימי "אהבה קולומביאנית", תפסנו את הראש וניסינו להבין מאיפה יתר השחקנים בסדרה מוכרים לנו כל כך. הנה מה שמצאנו: 

כפיים: תעשו כבוד לאבי (הזמר) דנגור

בסדרה, אבי דנגור מגלם את דמותו של רוני אלקטרוני (פיין), אחיו בן ה-30 פלוס של אבי פיין שעובד במשרד החקירות המשפחתי כמידען. אך בעוד ב"נופלות על הרגליים" הוא משחק גאון מחשבים עם חרדה חברתית קשה, בתפקיד הקודם שלו (איתו פרץ לתודעה) הוא גילם את דמות קאלט של זמר ים תיכוני פנטזיונר שלא דופק חשבון לאף אדם בשם אבי הזמר. 

רוני נופלות על הרגליים (צילום: נופלות על הרגליים)
דנגור בתפקיד רוני אלקטרוני | צילום: נופלות על הרגליים
אבי הזמר
האם עד סוף העונה הוא ישיר משהו?

  

 

>> פספסתם את הפרק הראשון של "נופלות על הרגליים"? הוא מחכה לכם ב-makoTV

ילד פלא: אמיר טסלר

אם חשבנו שמילי אביטל היא זאת שמביאה איתה ניחוח הוליוודי לסדרה, הופתענו לגלות שגם רועיקי - בנם של דנה ואבי פיין בעלילה, מחזיק ברזומה מרשים ואף מעורר קנאה. השחקן הצעיר והמוכשר העונה לשם אמיר טסלר, אמנם רק בן 12, אך הוא הספיק לשחק בתפקיד הראשי בסרט "סיפור של אהבה וחושך" לצד נטלי פורטמן. למעשה כשהיה בן 10 גילתה אותו פורטמן במסגרת האודישנים לסרט, ולמרות שלא היה לו שום ניסיון קודם היא האמינה בו ומאז הכל היסטוריה. 

מתוך: סיפור של אהבה וחושך (תמונת AVI: יוטיוב )
מתוך: סיפור של אהבה וחושך | תמונת AVI: יוטיוב

 

כבוד המנהל: מיכאל ורשביאק

מי שמשחק את דמותו של עו"ד אמנון ברגר, סבו של רועיקי (אמיר טסלר) ואביה של דנה (מילי אביטל), הוא לא אחר מאשר מנהל הסטודיו למשחק ניסן נתיב - מיכאל ורשביק. אם גם לכם הוא היה מוכר זה כנראה משום שכבר כמעט ארבעה עשורים שורשביאק מגלם תפקידים שונים בזירת התאטרון, הקולנוע והטלוויזיה המקומיים. "מסע אלונקות" (1977), "מתנה משמיים" (2003") ו"עץ לימון" (2008) הם רק חלק מהסרטים בהם כיכב.

מתוך: נופלות על הרגליים (תמונת AVI: שידורי קשת)
דמות אב גם להמון שחקנים ישראליים | תמונת AVI: שידורי קשת

"נופלות על הרגליים": שלישי אחרי "ארץ נהדרת"