צילום: שי גרנות | עריכה: נעמה דעוס

"נופלות על הרגליים" היא סדרת דרמה בלשית שכתבה ויצרה רותי רודנר, ועל פי התחזיות היא צפויה למגנט אליה גם צופים שאינם בהכרח נמנים עם מעריצי הז'אנר. בעזרת סוללת שחקנים מרשימה בראשה ניצבות מילי אביטל ושני כהן ותודות לתחכום תסריטאי עם קריצה הומוריסטית, מסתמן שלא כדאי לכם לפספס את הפרק הראשון שישודר הערב (ג') אחרי "ארץ נהדרת".

רותם אלון הגיעה לפרימיירה שנערכה בסינמטק תל אביב ושמעה מהיוצרות והשחקנים איך היתה העבודה על הסדרה. "אני מאד אוהבת את החיבור שנוצר ביני לבין מילי", סיפרה שני כהן והוסיפה בחיוך שזמן לא רב אחרי שהסתיימו הצילומים היא כבר טסה לביקור ניו יורקי אצל מילי ובן זוגה. כהן מגלמת בסדרה את חנית, חוקרת פרטית שנמצאת במערכת יחסים מורכבת עם אבי, בעלה של דנה פיין (מילי אביטל) שנעלם יום אחד באופן מסתורי. 

מילי אביטל, שני כהן (צילום: צ'ינו פפראצי)
לא נותנות לאוקיינוס להפריד ביניהן. שני כהן ומילי אביטל | צילום: צ'ינו פפראצי

במציאות החיים של שני כהן שונים לחלוטין מחייה של חנית - היא בזוגיות עם אותו הגבר מאז גיל 22 איתו גם התחתנה והביאה לעולם שתי בנות (ועוד אחת בדרך). שאלנו אותה האם העובדה שחנית היא סוג של מאהבת, הקשתה עליה את החיבור לדמות. "הייתי חלק מאד משמעותי בכתיבה, אז בניתי את חנית באופן כזה שהיא תעבור דרכי", ציינה כהן.

ומה אם יום אחד בעלך ייעלם?

מילי אביטל, שעזבה את הביצה המקומית לטובת היתרונות של הוליווד לפני שנים והגיעה עם משפחתה לארץ במיוחד לתקופת הצילומים של הסדרה, מעידה שהיא מודה על הבחירה לקחת את התפקיד. על השאלה מה היתה עושה לו יום אחד בעלה היה נעלם, היא השיבה בנחישות: "אני חושבת שמיד אקח את הדברים לידיים, אחליט שאני אמצא אותו ואמצא אותו". 

מילי אביטל, שני כהן (צילום: צ'ינו פפראצי)
משפחה תומכת | צילום: צ'ינו פפראצי

מילי אביטל, שני כהן (צילום: צ'ינו פפראצי)
לפרגן, לפרגן, לפרגן | צילום: צ'ינו פפראצי

בין האורחים הרבים שהגיעו לפרגן כמו ליאת הר לב, מירי מסיקה, עופר שכטר ודורין אטיאס, היה גם גיא פינס שהפעם לא הגיע על תקן המסקר אלא תפס את משבצת הבעל התומך של יוצרת הסדרה רותי רודנר. "היה כיף לראות אותה עוברת לתפקיד היוצרת", הוא סיפר והוסיף שבזמן הצילומים שררה בביתם אווירה מיוחדת של כתיבה ושותפות עם השחקניות. מה לדעתו היה קורה במידה ויום אחד היה נעלם בפתאומיות? התשובה שלו הולכת להפתיע אתכם.

 "נופלות על הרגליים": פרק הבכורה הערב, אחרי "ארץ נהדרת"