_OBJמי שמאמין לא מפחד

על המונית:  אמיתי וחן

בדרך אל: אוגנדה

קילומטראז': 4.5 ק"מ

תקציר הנסיעה: חן ואמיתי עולים למונית בדרך לחגיגות יום הנישואין החמישי ובקרוב יחגגו השניים לידה נוספת של תאומים, שיהיה במזל. השאלות הקלות מתחילות: לתמנון יש 8 זרועות והגליוטינה ערפה ראשים, אך כשנשאלה השאלה כמה שעות הן 300 דקות, גילה עידו רוזנבלום כי חן סובלת מטמטמת הריון המתאפיינת בבלבולים כדוגמת ערימת בגדים שמגיעה לפח במקום לכביסה. לבסוף השניים הצליחו לחשב ולגלות ש300 דקות הן 5 שעות והמשיכו במשחק. כשנשאלו באיזו יבשת יש הכי הרבה מדינות הפער החילוני-דתי נפער בין השניים בעוד אמיתי חשב על אירופה וחן חשבה אפריקה. בגלל התעקשותו של אמיתי, אמרו "אפריקה" וטעו. המשחק המשיך והזוג עבר לשאלה על 1000 ש"ח ואילץ אותם להשתמש בחבר טלפוני כאשר נשאלו מי חיבר את המחזה "ליל העשרים". חן מיד הרימה טלפון לאימה שידעה במהרה שמדובר במחזאי יהושוע סובול.  השאלה האחרונה הייתה כאשר הזוג הגיע ליעדו: למה הפך גיבור הסיפור "הגלגול" של קפקא. בלי היסוס, אמיתי דקלם את הסיפור וענה "ג'וק" וזכה בכל הקופה.

השאלה ששינתה הכל: השניים החליטו ללכת על שלב כפול או כלום והוצג בפניהם קטע וידאו עם אלי ישי והרב עובדיה שמתעצבן על עיתונאי. עידו שאל האם גדי סוקניק הוא העיתונאי שקיבל את הצעקה המפורסמת "תצא בחוץ". ללא היסוס, אמיתי ידע שלא מדובר בסוקניק והשניים זכו בכסף הגדול.

מה למדנו: על הגבר תמיד להקשיב לטמטמת היריון

המונה דופק: 13 אלף לטובת צמצום הפער החילוני דתי

_OBJשיכורות כלוט

על המונית:  אורטל, חן, שיר ונוני

בדרך אל: נתאי הארבלי 48

קילומטראז':  4 ק"מ

תקציר הנסיעה: עידו רוזנבלום קיבל הוראה מהמשטרה לקחת את רביעיית הבנות שקיבלו דו"ח על נהיגה בשכרות כשהן חוגגות מסיבת רווקות לחן שנפרדה מהחבר והפכה רשמית לרווקה. אחרי שעידו עבר בעצמו את בדיקת השכרות, התחילה הנסיעה וגם המשחק.  על השאלה הראשונה מתגלה ההשפעה האמיתית של האלכוהול על הבנות הירושלמיות כשהן לא הצליחו לענות שתעלת פנמה נמצאת בפנמה. בשאלה השנייה עוד הייתה תקווה כשהבנות ענו נכונה שדן שילון הנחה את המעגל עם דן שילון. לפתע עידו קיבל ביקורת קלה על הנהיגה מפי אורטל שהחזיקה את דו"ח השכרות משהיה תעודת בגרות. המשחק המשיך והבנות נעזרו בחבר טלפוני כדי לדעת שדנה מודן כתבה וכיכבה בסדרה "אהבה זה כואב". הבנות המשיכו בשאלות הבינוניות וענו נכונה שהשיר "קח את הכל" של שרית חדד תורגם מספרדית.

השאלה ששינתה הכל: השאלה האחרונה הגיעה כשרביעיית הבנות הגיעו ליעדן ובחנה את הידע שלהם בקיצורים הצה"ליים. בעזרת גלגל ההצלה השני, הצליחו לדעת שדפ"ר הוא ראשי תיבות לדירוג פסיכוטכני ראשוני וגרפו את כל הקופה.

מה למדנו:  יש מבצע מיוחד הכולל טיסה ושני לילות בפנמה דה מיורקה

המונה דופק: 2,250 ש"ח והאלכוהול ממשיך לזרום

_OBJאהבה מעבר לפינה

על המונית: רותם ושירה

בדרך אל: כיכר החתולות

קילומטראז': 5.5 ק"מ

תקציר הנסיעה: מיד שעלו למונית, גילה עידו ששירה ורותם הם לא זוג רגיל. היא מגדירה אותו כ"ידיד" והוא כבר מאוהב בה שנים ומחכה שהיא תגלה שהאהבה האמיתית נמצאת מתחת לאף. נבוכים ועם קוקו בשיער, מתחילים את הנסיעה ואת המשחק: בכוורת דבורים יש מלכה אחת, בלאס וגאס יש חיקוי למגדל אייפל ופירמידה וירושלים היא של זהב, נחושת ואור. השאלות ממשיכות יחד עם תשובות נכונות של השניים - חומת אש מתקינים במחשב, ויגאל תומרקין הוא אביו של יון תומרקין.  את הטעות הראשונה ספגו השניים כשלא הצליחו לדעת מי אמר את המשפט "אין לי מה להוכיח והוכחתי את זה היום על המגרש". כנראה שטעויות באות בזוגות כי השניים לא הצליחו לדעת שראשי התיבות פז"מ הם קיצור לפרק זמן מינימלי. 900 מטר מהיעד, עידו שאל מהו הסרט המוזיקלי בו הפגין ריצ'ארד גיר כישורי זמרה. רותם ושיר התחילו להילחץ ושאלו מישהו ברחוב שלא ידע והתרגש גם הוא מהמעמד. אחרי שניסו להיזכר, לפתע עידו פרץ בזמרה שהצית ברותם את המשך השיר והזכיר לשירה סוף סוף שמדובר במחזמר "שיקגו".

השאלה ששינתה את הכל: כשהגיעו ליעד נשאלו על הטלנובלה המוזיקלית ששודרה בערוץ 24. רותם חשב שניה וענה "ילדות רעות" והודה למובטלות שהביאונו עד הלום.

מה למדנו: האהבה האמיתית תמיד תהיה מתחת לאף

המונה דופק: 3,000 ש"ח לטבעת נישואין?

מונית הכסף. שבת, ב - 21:15

פספסתם את המונית? צפו בפרקים המלאים של מונית הכסף לצפייה ישירה 

רוצים להיות חברים של עידו? היכנסו למונית הכסף בפייסבוק

רוצים את הטרוטון של מונית בסלולר? היכנסו כבר עכשיו