רגע לפני שנפתחת העונה השישית של "האח הגדול" קותי, טהוניה, לאון ודור מגיעים לנסות את מזלם ב"BOOM" ובודקים עד כמה הם באמת טובים במצבי לחץ והאם הם יכולים לנטרל את הפצצה. על הסט הם פוגשים את המנחה, עידו רוזנבלום, שמצפה להם בקוצר רוח: "נראה אותם עכשיו- מה זה לעמוד מול מצלמה קטנה, תעמדו מול פצצה", הוא אומר, וברגע של פתיחות מודה שהוא היה מת להתחלף איתם: "בא לי להיכנס לבית האח הגדול, איזה חופש זה. עד שאתה מודח כמובן".

עוד בתכניות קשת:

טהוניה: "מקווה לא לעשות לעצמי בושות"

דיירי העבר של "האח הגדול" כבר מכירים טוב את הדרך לאולפן BOOM בנווה אילן, מה שמציף אותם בנוסטלגיה ומחזיר אותם לימי עבר: "זה מרגיש טבעי לחזור אבל הנסיעה הייתה קצת מוזרה", אומר לאון, ודור מספר שזה מזכיר לו את הלילה האחרון של העונה הקודמת.

ואם שאלתם את עצמכם מה הסיכויים שלהם לנטרל את הפצצה, מסתבר שארבעת המתמודדים התכוננו טוב טוב לקראת המבחן הגורלי: "מהרגע שיצאתי מ"האח הגדול" חרשתי, למדתי גם פירוק פצצות כי רציתי לבוא מוכן", צוחק דור, ובסוף מודה שבשביל שיוכלו לתרום את הכסף שירוויחו הוא מוכן להסתכן ולצאת רע בטלוויזיה. טהוניה, לעומת זאת, ממש לא רוצה לפשל: "מקווה שאני לא אעשה לעצמי בושות. תמיד אומרים לי 'את נראית אינטיליגנטית', לא רוצה לאכזב" היא אומרת, ומזהירה את הצופים מראש: "אי אפשר לדעת מה יהיה אם הפצצה תתפוצץ עלי. יכול להיות שאני אגיב בכיף ויכול להיות שאני אגיב כמו בבית".

אז האם יצליחו קותי, טהוניה, לאון ודור לנטרל את הפצצה?

"BOOM", הערב ב-21:00, ערוץ 2