שעשועון חדש של עידו רוזנבלום (תמונת AVI: mako)
תמונת AVI: mako

שלוש רשתות נוספות רכשו את BOOM! של קשת בפסטיבל MIP . רשת Atresmedia הספרדית, רשת TV2 ההונגרית ורשת VTM, הרשת המובילה בבלגיה, הצטרפו לארה"ב (FOX) וצרפת (TF1) ורכשו את שעשועון הפריים טיים של קשת אשר הושק בישראל בשבוע שעבר.

מדובר במכירה חמישית במספר לשעשועון של קשת שהושק ביום חמישי האחרון (3.4) בהצלחה, עם ממוצע צפייה של 26.7% ו- 746 אלף צופים – התכנית שברה שיאי צפייה עם כמות הצופים הגבוהה ביותר להשקת שעשועון. את השעשועון פיתח עידו רוזנבלום יחד עם מחלקת פיתוח פורמטים בקשת, ויולי –אוגוסט הפקות שגם הפיקו את התכנית. השעשועון זכה להצלחה מיוחדת בקרב צעירים (18-24) שם הגיע לרייטינג של מעל 50%.

"שמחים להביא לצופה את הפורמט החדשני הזה"

רשת TV2 ההונגרית מתכננת להשיק אדפטציה מקומית של השעשועון עוד השנה. György Bence, סמנכ"ל התכניות של TV2: "אנחנו שמחים ששוב רכשנו מקשת את הפורמט המדובר ביותר בשוק. אחרי הכוכב הבא ובית ספר למוזיקה, בום הוא הפורמט השלישי של קשת שהרשת רכשה ואנחנו מאוד שמחים להביא לצופה ההונגרי את הפורמט החדשני הזה"

כאמור, השעשועון !BOOM משלב את הדרמה והמתח של סרטי האקשן, עם תחושה של משחקי ווידאו: למתמודדים זמן קצוב לענות על שאלות טריוויה ותוך כדי עליהם גם כדי לנטרל פצצה מדומה. בכל משחק מגיע להתמודד צוות של ארבעה שחקנים (חברים, משפחה, מכרים וכו') שעונים כל אחד בתורו על שאלה. כל שאלה (מתוך השמונה עליהן יש לענות) מיוצגת פיזית על ידי פצצה מדומה וכל תשובה אופציונלית מיוצגת על ידי חוט המחובר לפצצה, על המתמודד לחתוך את החוטים עם התשובות הלא נכונות, ובכך לנטרל את הפצצה. אם יחתוך את החוט עם התשובה הנכונה הפצצה תתפוצץ בבום!

>>הפרק הראשון של !BOOM עכשיו ב-makoTV

!BOOM, חמישי ב-21:00