הערב ב-21:00 ישודר הפרק השני של השעשועון BOOM, בו המתח מגיעים לשיאו כשהצוותים המתחרים נאלצים לפרק פצצה ולהיזהר לא לחתוך את החוט שמחובר לתשובה הנכונה. שניים מהמשתתפים, יוסי וספיר חלפון, הגיעו לאולפן "מה אתם אומרים" כדי לגלות איך נראו הרגעים בהם ניצבו עם הקאטר ביד מול הפצצה: "אי אפשר לתאר את הלחץ כשאתה עומד שם", אומרת ספיר, ומגלה שסטרס גדל עוד יותר כשאתה נזכר שהמשפחה עומדת מאחוריך.

עוד בתכניות קשת:

עונת ה-VIP בדרך?

עידו רוזנבלום על הסט של BOOM (תמונת AVI: mako)
אל תחתכו את התשובה הנכונה. עידו רוזנבלום | תמונת AVI: mako

למרות שרגע הפיצוץ נראה אולי חביב מבחוץ, יוסי מסביר שהקושי מגיע מכיוון לגמרי אחר: "צריך לחתוך את התשובה הלא נכונה ויש לך רק דקה וכמה אפשרויות", הוא אומר. סיון מזדהה ומודה שהיא לא הייתה עומדת במשימה: "אני ממש גרועה בסטרס ושים לב שברגעים האלה מתווסף סאונד שגומר עליך". קותי, לעומת זאת, מרגיש מלא בטחון כשמדובר בהתמודדות עם המצב: "נראה לי שהיינו במעמד קצת יותר מלחיץ אז אנחנו רגילים לזה", הוא אומר, ומגלה שיש לו הכרות מוקדמת עם כל מה שקשור לפירוק פצצות - למרות שלא בטוח שהיא הייתה מסייעת לו הפעם: "שירתתי בצבא בתור חבלן. בוא נגיד שהיום אם אני נתקל בחפץ חשוד ומעלה כדאי שכולם יפנו את האיזור כי אין לי מושג איך מנטרלים פצצה", הוא מגלה.

אז האם ספיר ויוסי יצליחו להישאר רגועים ולא לחתוך את התשובה הנכונה? את זה נגלה רק הערב, אבל את הפרס שלהם הם כבר קיבלו כשבזמן הצילומים החליט עידו רוזנבלום לצ'פר אותם ולהשוויץ בתמונות של הבן יונתן.

"BOOM", הערב ב-21:00, ערוץ 2