המשימה "לכבוד המונדיאל" בפתח והיא כבר מעוררת הדים כמעט כמו הנשיכה של סוארז. שידורי העונה השישית של האח הגדול במקביל לשידורי המונדיאל בברזיל, אמנם הולידו את החיבור המתבקש בין השניים, אך זאת ממש לא הפעם הראשונה שהאח הגדול נותן במה לספורט הפופולרי ביותר בעולם. רגע לפני שנשמעת שריקת הפתיחה בבית, אספנו עבורכם את רגעי הכדורגל הגדולים בתולדות האח הגדול. 

חיים רביבו VS סרחי גויקוצ'אה

במהלך העונה הרביעית נכנסה לבית ויקטוריה, נציגה מבית האח הגדול הארגנטינאי. שיתוף הפעולה התקדימי הגיע לשיאו במהלך משחק כדורגל בין הבית הארגנטינאי לישראלי. בעוד הדיירים בארץ נכנסו לשגרת אימונים בניצוחו של השחקן חיים רביבו, בארגנטינה נתן את הטון השוער המפורסם סרחי גויקוצ'אה. אז נכון שגולים מרשימים לא היו שם (חוץ מגול הניצחון של יאנה יוסף כמובן), אבל לפחות זכינו לצפות בקותי מתרגש מהמפגש עם רביבו, כמו ילדה שקיבלה לבת מצווש כרטיסים להופעה של דורון מירן.

עוד מרגעי השיא של אותה משימה טראנס-אטלנטית, היה רגע בלתי נשכח בו הדייר העיוור איתם ישראלי, הבקיע גול סנסציוני בתנאים בלתי אפשריים, זאת מבלי שאף אחד לא ראה את המתרחש. כמעט אף אחד, הרי האח הגדול רואה הכל.

הוד והדר הביאי בית"ר

קותי סבג, הזוכה הגדול של העונה הרביעית של האח הגדול. הביא הרבה כבוד לקבוצת הכדורגל האהובה עליו: בית"ר ירושלים. מלבד דיבורים בלתי פוסקים על אהבתו הטוטאלית לקבוצה הצהובה ("אם אני זוכה אני רוכש את הקבוצה"), נהג קותי ללבוש את בגדי קבוצתו, ואף תלה מעל המיטה צעיף של הקבוצה אותו היה מנשק מדי ערב לקראת השינה.

לכבוד זכייתו הפתיעו אותו שחקני בית"ר ירושלים בברכה מרגשת: "ברכות על הניצחון, כולנו סימסנו לך בלי סוף. אנחנו מחכים לארח אותך כאורח כבוד במשחק הבא של הקבוצה". יכול להיות שהם ניסו להתחנף לבעלים הבא של הקבוצה?

קותי במיטה (תמונת AVI: mako)
תמונת AVI: mako
 

הלילה הזה תלבשי צהוב

דייר נוסף שהפגין אהבה חסרת גבולות לקבוצת הכדורגל שלו היה ערן טרטאקובסקי. זמן קצר אחרי שנכנס לבית האח הגדול על תקן הגבר הקשוח והמחוספס שמחפש אהבה קצרה ולא מונע מתשוקה לפרסום, הופצה ברשת פרסומת של מכבי תל אביב, בה צולם ערן ברגע אינטימי עם בחורה לוהטת במועדון, שנגמר ברגע שהוא מגלה שהיא לובשת תחתונים בצבע של הקבוצה היריבה.

הקומץ: מי חיכה ליציאה של יוסי מילשטיין?

שיגעון הכדורגל לא פסח גם על עונת המפורסמים של האח הגדול. בעקבות הדחתו של יוסי מילשטיין (יועצו של המיליארדר ארקדי גאידמק), ניסה אוהד קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים להתפרץ לבית האח הגדול כשהוא לובש את צעיף הקבוצה, כאקט של מחאה נגד השינויים שהנהיג גאידמאק בקבוצתו. לשמחתנו, רגע לפני שהוא הגיע אל הדלת, הוא נתפס על ידי המאבטחים וגורש מהמקום עוד לפני שאסי עזר הספיק לעשות איתו סלפי.

 

אוהד ביתר פורץ לבית האח הגדול (צילום: mako)
אוהד ביתר פורץ לבית האח הגדול | צילום: mako

 עוד באח הגדול:

"האח הגדול", רביעי ושבת ב-21:00