נכנסתי לפרוייקט 'האח הגדול' אחרי שמיכאל ששון מעצב הבית התקשר אלי כדי לשלב הדפסים גרפיים במקומות שונים בחלל הבית. בשלב הזה התוכניות של הבית היו בשלבים סופיים, מיכאל התווה לעיצוב הפנים של הבית קו צעיר ודינאמי ככה שמצאתי את עצמי משתלב לתוך העשייה כשאני מקפיד לזרום עיצובית עם האווירה הכללית של המקום.
התחלתי ליצור סטים של אימג'ים תוך כדי שאני 'משחק' עם הצורות והצבעים בשילוב של רצועות טקסט קצת כמו שדי.ג'יי. ממקסס רצועות של סאונד. למשל בסלון צורות ומשטחי צבע של צהוב, כתום, סגול וירוק השתלבו על מצע גוונים חומים של פורניר עץ. גם הטקסט שכתבתי והכנסתי כחלק אינטגרלי מהעבודה מתעסק בתכנים מתרבות הפופ והלייפסטייל של חיים אורבניים עכשוויים, כמו כן מעלה עליהם שאלות ללא תשובה קונקרטית.
בחדר המקלחת עבודת העיצוב הייתה שונה לגמרי באופיה כדי ליצור אווירה אחרת. מיכאל כיוון לכיוונים של אסתטיקה יפנית, של איפוק, נקיון ודיוק, ככה שבתהליך העבודה נוצרו הדפסים שהם יותר חלומיים ופחות פופיים, מאופקים מצד אחד ונועזים מהצד האחר.
האימג'ים שבחרתי להתעסק איתם בעיקר מעולם החי כמו סוסים או זברות השתלבו בנופים מרומזים שהתאפיינו בצורות גדולות וסימבוליות וקווים ברורים.