עונה שלמה עקבנו אחרי עדי חיה את חייה - כבשנו איתה את ארה"ב, הגענו להארה בהודו, חגגנו את יום הולדתה ואת יום העצמאות של המדינה, נתקענו עם הרכב, הלכנו לאיבוד במדבר, הרגשנו לא טוב ובעיקר - לא הפסקנו לצחוק. לכבוד סיום העונה, אספנו את רגעי השיא של הסדרה, שהם ללא ספק רגעי השפל של עדי. נתגעגע

>> מה זה השטויות האלו סטנדאפ?! - פרק הסיום של עדי אשכנזי לצפייה ישירה

אלף כבאים לא יצליחו לכבות אותה

עדי אשכנזי מאסה בבדיחות ומחליטה לפתוח את הפה ולשיר. כמו תמיד, כשעדי מחליטה משהו היא הולכת עד הסוף - עדי חותמת אצל צייד כשרונות, מקליטה שיר באולפן הקלטות, עוברת מהפך מיתוגי, מתראיינת ברדיו ועולה להופעה חיה עם סינגל הבכורה מול קהל אוהד אבל קצת המום. טרם התחילה ללמוד פיתוח קול, ניסתה עדי את מזלה במקלחת. ומה קרה? כבאים פרצו את ביתה כי חשבו שמדובר באישה שזועקת לעזרה.

רגע השיא: "אני לא זועקת, אני שרה"

עדי, המאהבות, המאהב, והעז

עדי החליטה לנסוע להודו ולפתוח את הצ'אקרות. התחנה הראשונה שלה אחרי דלהי, הייתה קאסול שם היא הבינה משהו על ישראלים בהודו - הם לא עושים כלום, רק חשיש. ברגע האחרון היא גילתה תושייה והחליטה לארגן מסיבה. שם, אחרי שהייתה "נקייה" כל השהות בהודו, בתמימותה היא שתתה מים מבקבוק מבלי לדעת שבמים יש טיפות אסיד ונדלקה. מאותו הרגע הכל הפך למעורפל. בבוקר היא קמה במיטה זרה, באמצע היער, עם בחורה הודית. ועוד בחורה. ועוד בחור. ועז.

רגע השיא: הפריזורה, ללא ספק. 

עדי (לא) לתפארת מדינת ישראל

השנה עדי החליטה לקחת חלק פעיל בטקס המרכזי של יום העצמאות ולדגמן ציונות. בילדותה, תמיד חלמה לקחת חלק מהטקסים הממלכתיים אבל חלומה לא להתגשם בגלל תקרית מצערת עם קולה מהאף וקריאת "יזכור". כעת בבגרותה היא מנסה ללכת עד הסוף ולהשתתף כמדליקת משואות, רקדנית "הורה" או כדגלנית - מה שירצו, היא תעשה. זו ציונות. הבעיה שאף אחד לא רצה.

רגע השיא: עדי מבצעת את הגרסה שלה ל"חורף 73" מול בימאי הטקס.

עדי חוגגת יום הולדת

השנה החליטה עדי לחגוג את יום הולדתה בעבודה, ועם אנשים שהיא לא מכירה אבל חולקים את אותו תאריך של  יום ההולדת. הסיבה שעדי לא חוגגת יום הולדת טמונה בתקרית בעברה שקשורה לעוגת יום הולדת ושרפה. השנה היא החליטה לרדת לשורש הבעיה והלכה לחגוג יום הולדת עם תומר בן ה-4 ועם חבריו לגן. בין העוגה לליצן, שאלו הגננות את ילדי הגן בת כמה עדי ואתם יודעים איך ילדים - לא דופקים חשבון. או יותר נכון - לא יודעים חשבון.

רגע השיא: הגננת שואלת: "בת כמה עדי?" והילדים עונים "בת 50".

עדי חיה בקברט

עדי החליטה לפתוח בקריירה חדשה - היא רוצה להיות זמרת. היא הבינה שמשהו חסר לה בחיים, שהיא טרם מצאה דרך אמיתית לבטא את עצמה, לרגש את העם, להתחבר אליו מעבר לבדיחה קצרה - היא רוצה לשיר.

מלאת געגועים לימי בית צבי ומהופנטת ממחזות הזמר, החליטה אשכנזי להיפגש עם מורה לפיתוח קול בכדי להגשים את חלום הקברט שלה. כבר בשנייה הראשונה מקבלת עדי הערות על העמידה, על בליעת רוק ועל הגובה אך היא לא מוותרת ומחליטה להראות למורה למה היא מסוגלת.

רגע השיא: הנאמבר של עדי ל"החיים הם קברט".

רוצים לראות שוב? כל הפרקים של מה זה השטויות האלה לצפייה ישירה  ב- mako VOD 

רוצים להיות חברים של עדי אשכנזי? בואו להתעדכן בעמוד של מה זה השטויות האלה בפייסבוק 

רוצים את עדי אשכנזי לסלולרי שלכם? שלל רגעים קורעים אצלכם בנייד