הנה זה קורה שוב: עוד נוסע חושב שדלת החירום היא הדלת לשירותים ומנסה לפתוח אותה. בפעם שעברה היה מדובר על נוסע צעיר שטען שהתבלבל ובסך הכל ניסה להטיל את מימיו, אלא שהוא רק נגע בידית. נוסעת בטיסת China Southern Airlines מצ'ונגקינג לשנזן בסין ביום שישי האחרון, הצליחה כבר להגיע לשלבים מתקדמים של פתיחת הדלת.

>> לפייסבוק של mako חופש

יחד עם זאת, הפעם יש נסיבות מקלות: מתברר שהנוסעת, בת 50, לא טסה מעולם וזו הייתה הפעם הראשונה אי פעם שהיא עלתה על מטוס. לטענתה, היו תורים ארוכים בכניסה לתאי השירותים האחרים במטוס, אז היא חשבה שמדובר באלטרנטיבה לא רעה. כנראה שהפרוצדורה המורכבת של פתיחת דלת החירום לא הדליקה לה שום נורות אזהרה. כי כשצריך להשתין, כנראה, צריך להשתין.

התוצאה הייתה שמגלשת החירום, שנועדה לפנות נוסעים מהמטוס בצורה מהירה, נפתחה באופן אוטומטי ויצאה מבטן המטוס. שאר הנוסעים דיווחו כי החלו פתאום לשמוע קולות חזקים שבוקעים מהחלק התחתון של המטוס, ולא הבינו במה מדובר.

【好急呀!】大媽稱,自己是首次搭飛機,因等候時間太長,故想去廁所…… 報道:http://bit.ly/1pOOfOu【大隻蛤乸】3000人仔玩轉日本6天5夜? 超筍團臨時取消 逾百大媽遭扣護照...

Posted by 明報即時新聞 on Saturday, March 26, 2016

למזלם של הנוסעים, המטוס עדיין היה בשדה התעופה לפני המראה ולא באוויר, אחרת הסיפור הזה היה יכול להיגמר אחרת לגמרי. הנוסעת מן הסתם הורדה מהמטוס ועוכבה לחקירה, אבל גם שאר הנוסעים בטיסה לא יצאו בזול – המטוס פונה למשך שעתיים שלמות, ככל הנראה כדי להחזיר את הדלת למקומה ולאבטח אותו מחדש, וכל הנוסעים האומללים נאלצו להמתין בטרמינל, ולהביע את תסכולם ברשתות חברתיות.

מה שמצחיק הוא שאותו אירוע קרה לפני כחודש במטוס של אותה חברת תעופה ממש – נוסע פתח את דלת החירום של China Southern Airlines משום שלטענתו המטוס היה מחניק מדי והוא רצה קצת אוויר. כנראה שהם צריכים לאבטח אותן קצת יותר טוב.

>> אושרה ייצוגית נגד אל על: הטעתה נוסעים
>> גאון או אידיוט? התקמצן לשלם על מזוודה וזה מה שעשה