אין דבר יותר מעצבן מלדדות לאורך המטוס ולדעת שאתם הולכים להידחס לתוך מושב קטנטן בלי מקום לרגליים ולבלות כמה וכמה שעות בחברת אנשים, שיש סיכוי טוב שיהיו מעיקים ועם ריח לא משהו – ובדרך לעבור במחלקה הראשונה ולראות את התנאים להם זוכים "האנשים החשובים" של הטיסה. לפעמים רק המחשבה שהם שם לפניכם, זוכים לאלכוהול בלי גבול, ארוחות גורמה ערבות, מושבים מפנקים ויחס מועדף מהדיילים, מספיקה כדי לשנוא אותם ולהאמין שהם מתלהבים מעצמם. ובכן, הם לא ממש, ואלה כנראה רגשות הנחיתות שלכם שחושבים במקומכם.

עוד ב-mako חופש:

חופשה זולה ומהממת ביוון
נחשים בחזייה ועוד 8 דברים הזויים שנתפסו בדרך למטוס
הצצה לווילות הנופש היקרות בעולם

אקיקו מיצוקי, דיילת בחברת תעופה יפנית, חלקה לאחרונה בעיתון יפני כמה רשמים מתוך ניסיון בשירות של נוסעים במחלקה הראשונה, וסיכמה אותם לכדי שישה מאפיינים בולטים שהיא הבחינה בהם בנוגע לאופי האנשים שם. ואולי תתפלאו לגלות שהם לא בהכרח הפוצים שאתם חושבים שהם.

1. הם לעולם לא לובשים בגדים עם שמות ברורים של מותגים.

2. הם בדרך כלל מחזיקים ארנקים דקים, פשוטים ולא מיוחדים.

3. הם לא מחזיקים שטרות גדולים של כסף, ולרוב משלמים בכרטיסי אשראי בלבד.

4. יש להם עמידה יציבה במיוחד.

5. הם לעולם לא תולים את המעילים שלהם על גב המושב מאחוריהם.

6. הנעליים שלהם תמיד מצוחצחות ונקיות.

7. החולצות הלבנות המכופתרות שלהם תמיד נראות נקיות למהדרין.

מושבים במחלקה ראשונה 2 (צילום: Etihad Airways')
לא מחזיקים שטרות כסף בארנק. מחלקה ראשונה | צילום: Etihad Airways'

באופן כללי, מציינת מיצוקי, נוסעי המחלקה הראשונה מעדיפים להיות אפקטיביים במיוחד, לדאוג לחפצים שלהם ולהיראות נחמדים. בניגוד אליהם, נוסעים במחלקת עסקים הרבה יותר עסוקים במראה ובפוזה שלהם, והם דווקא כן דואגים להיראות חשובים ומצליחים. שם, אגב, נוטים לראות הרבה יותר שמות של מותגים וארנקים גדולים ומתוחכמים. כך שייתכן שהפניתם את זעמכם כל השנים האלה כלפי האנשים הלא נכונים.