אפשר כנראה לתייק את הידיעה הבאה בתיקיית "עוד פעם היפנים והשטויות שלהם", למרות שהשטות הספציפית הזו נראית דווקא מרעננת במיוחד: יאסוהירו נאגאנו, ראש עיריית בפו (Beppu) היפנית שידועה בעיקר בשל מעיינותיה החמים (אם כי לא מספיק ידועה כנראה), החליט לנצל את הרשת החברתית בשביל גימיק שיווקי שהכניס אותו עכשיו לברוך רציני. נאגאנו הפיק סרטון קונספט לפארק שעשועים שלא באמת קיים, אשר מכיל בתוכו ספא, ג'קוזי, סאונה ושאר מתקנים מרגיעים. וב"מכיל בתוכו" הכוונה לא למתחם נפרד בתוך הפארק – המתקנים עצמם הם גם ג'קוזי, בריכה, סאונה וכו'.

כפי שניתן לראות בסרטון, כל המבקרים כולם לבושים למחצה בחלוקים או מגבות בלבד, והם מסתובבים בפארק כאילו הרגע סיימו להתקלח. בהתאם, כל המתקנים בפארק מכילים אלמנט מסוים של מים, כאשר גם קרוסלות הסוסים וגם הגלגל הענק הם מעין אמבטיות אישיות. מה שמופרך במיוחד הוא שגם רכבות ההרים הן כאלה, מה שאומר שהמים כמובן לא נשארים בהן בזמן הנסיעה ועפים לכל עבר, לפעמים על אנשים תמימים שיושבים למטה ואוכלים גלידה.



הדבר הזה נקרא "Spamusement Park" (או: ספאשוּעים), ונאגאנו התחייב שאם הסרטון יגיע ליותר ממיליון צפיות, הוא יהפוך את החלום למציאות ויקים פארק כזה בעיירה שלו. אתגרים כאלה כמובן פורחים באינטרנט, ותוך ארבעה ימים בלבד צבר הסרטון 1.8 מיליון צפיות, מה שאומר שעכשיו צריך להקים פארק כזה.

נאגאנו לא נלחץ ופרסם וידאו בפייסבוק מלא בשמחה וצהלה, בו הוא התחייב שוב לבנות את הפארק באופן רשמי, אם כי לא הצהיר איך ומתי. "אנחנו מופתעים מהתגובה המהירה והנלהבת שסייעה לנו להגיע למטרה שלנו", אמר. "אני מאמין שבתור אחד מהיעדים הטובים ביותר למעיינות חמים, הפארק שייבנה כאן יוצר הזדמנות לאזרחי העיר, במיוחד לתושבים הצעירים, להרגיש שבפו היא כיפית ושאפשר להתגאות בה".

בפו, אגב, מכילה יותר מעיינות חמים מכל מקום אחר בעולם, עם 83,058 ליטרים של מים שזורמים בה בכל דקה נתונה. בשנת 2015 ביקרו בה יותר מ-437 אלף תיירים, שזו עליה חדה מהשנים הקודמות. אבל זה כנראה לא מספיק לנאגאנו, שאם אכן יבנה את הפארק החדש ייאלץ להתמודד עם כמות הרבה יותר גדולה של מבקרים, כמו גם שלל בעיות מוזרות כמו איך מונעים מהמגבות של המבקרים ליפול בטעות או בכוונה, במיוחד בנוכחות נשים או ילדים.

(מקור)