אין עוגמת נפש יותר מעצבנת מזה. אתם מזמינים את החופשה שחיכיתם לה, משלמים, וכשמגיע רגע האמת הסוכנים לא מספקים את הסחורה והחופשה נהרסת. התלונות של הצרכנים מגוונות:
37% מתלוננים על הפער בין מה שהוזמן למה שהתקבל.
34% מתלוננים על שירות לקוחות לקוי.
11% מתלוננים על חיוב לא מוצדק או דמי ביטול מופרזים.
18% מתלוננים על הצגת מחירים חלקיים ופרסום דילים שלא קיימים.
אז נכון, ענף התיירות בישראל הוא אחד הבעייתיים ביותר בהגינות כלפי הצרכן - אבל זה לא אומר שצריך להתייאש. אם אתם מרגישים מרומים - תתבעו. לפי הנתונים במשרד התמ"ת, בשנה האחרונה הורשעו שלוש חברות תיירות בגין הטעיות צרכניות שונות - ונקנסו עד 100 אלף שקלים.
כדי להאבק בסוכנויות הנסיעות - זה הכסף שלכם, אחרי הכול - זכרו את הדברים הבאים:
קחו אתכם את הטלפון של סוכנות הנסיעות.
שמרו קבלות על הוצאות מיוחדות.
אל תקבלו כל איחור או דחיית טיסות צ'ארטר כמובן מאליו.
בדקו אם אתם באמת מחויבים בדמי ביטול.