הרשת מפרגנת לטייס של חברת סאות'ווסט איירליינס לאחר שהתאמץ כדי לעזור לנוסע רגע לפני שהטיסה המריאה. על פי הדיווח, נוסע שכבר עלה על המטוס, שכח את הטלפון הנייד שלו בטרמינל, אך לא הורשה לחזור לקחת אותו מכיוון שהוא כבר עבר את שער העלייה למטוס. 

למזלו של התייר, צוות הקרקע של חברת התעופה מצא פתרון יעיל ומהיר. בסרטון שעלה לרשתות החברתיות, ניתן לראות את חברי הצוות רצים אל המטוס שטרם המריא. הדלתות של המטוס היו סגורות, אז הם היו צריכים למצוא פתרון יצירתי כדי להשיב לנוסע את הטלפון. כצעד אחרון של מחווה טובה, הטייס רוכן מהחלון של התא כדי שיוכל לקחת את הטלפון מהצוות. הוא הצליח להרים את המכשיר ולגרור אותו לתא הטייס כדי שהוא יוכל להתאחד עם בעליו. 

בטוויטר של סאות'ווסט, חברת התעופה שיבחה את אנשי הצוות על המעשה: "כשהעובדים שלנו בנמל התעופה בלונג ביץ' הבחינו בטלפון של לקוח שהושאר מאחור באזור השער אחרי שהנוסעים כבר עלו לטיסה עליה, הם לא היססו".

אנשים בתגובות גם דאגו לשבח את החשיבה המהירה של אנשי הצוות. אדם אחד כתב שהוא "תמיד אומר שבמקום שיש רצון יש גם דרך", בעוד שאחרת דאגה לציין גם את שדה התעופה: "לונג ביץ' הוא שדה תעופה מקומי שיש בו אוכל מעולה ואנשים נחמדים שעובדים בו. כל הכבוד לצוות!".

עם זאת, חלק מהאנשים נדהמו מכך שניתן בכלל לפתוח את החלונות בתא הטייס. אדם אחד אמר: "לא היה לי מושג שהחלונות האלה יכולים להיפתח. איך מרגישה הבריזה בגובה 35,000 רגל?". למעשה, החלונות בתא הטייס נפתחים לעתים קרובות כדי להכניס אוויר צח על הקרקע וכדי לדבר עם הצוותים של שדה התעופה.