בחברות התיירות לא מפספסים אף דרך להגיע ללקוחות פוטנציאליים. עכשיו הן מצרפות למאמץ המלחמתי את אתרי הקופונים. " לפלטפורמה שלנו הבאנו קהל שמחפש את ההזדמנויות והחופשות הספונטניות", אומר טל קארו, מנכ"ל BUYTOFLY. ואכן, שלל מודעות עברו בימים האחרונים אל תיבות המייל של מנויי אתרי הקופונים. כמעט כל השחקנים בענף התמונה ואתרי הקופונים מציעים דילים למגוון יעדים בהנחות של 20-35 אחוז הנחה ממוצרי השוק בדרך כלל. "האפיון הייחודי של הדילים ואתרי הקופונים מתחלק לשניים: אחד זה לטווח הקצר, ואז המטרה היא למלא מקומות ריקים. האפיון השני הוא לטווח רחוק. דילים שנוצרו כתוצאה מייצור של חבילה מסוימת אל מול הספק בחו"ל"".
ניסינו לבדוק אם הדיל שהציע לנו אתר הקופונים אכן משתלם יותר, ובמרבית המקרים באמת היו פערים בין המחיר שהציעו לנו במוקדי ההזמנות של חברות התיירות עצמן, למחיר בקופון. חלקן גם התעקשו להפנות אותנו ישירות לחברת הקופון, אבל במעט מקרים גילינו תמונה שונה. חברות תיירות שאפשרו לנו לרכוש את החבילה במחיר זהה גם למי שסתם מבקש הנחה.
למשל, במקרה אחר שבדקנו מציע קופון חופשה במלון אורכידאה ריף באילת במחיר של של 777 שקל ללילה לזוג ע"ב חצי פנסיון. בקופון מצוין גם שהוא נותן הנחה של 40 אחוז מהמחיר הרגיל לדיל. התקשרנו לקבל הצעת מחיר דרך מוקד ההזמנות של המלון וזה המחיר שהוצע לנו לפני מיקוח: 700 שקל לזוג במלון אורכידאה ריף באילת.
לפעמים ההנחה קטנה בהרבה מזו שמוצגת לכם – כזו שלא תגרום לכם להגביל עצמכם למלון או לתאריך ספציפי. חשוב לציין: לא רק החיסכון חשוב, מומלץ לברר לפני רכישת הדיל מהי מדיניות הביטול אם לא מדובר בחופשה של הרגע האחרון. לעיתים עשויים לחייב אתכם על כל הסכום מראש - הרבה מאוד כסף, כסף שיכול ללכת לאיבוד. בנוסף, חלק מהדילים משווקים בתאריכים פחות אטרקטיביים – 9 באב למשל. אבל לזכות האתרי הקופונים ייאמר שהאותיות הקטנות הן גלויות וברורות מספיק – לנו, נותר לקרוא רק בעיון.