כולם אוהבים לטוס בחו"ל, במיוחד בקיץ. ההתרגשות שלפני החופשה, ההכנות, אריזת המזוודה, הנסיעה לנתב"ג...ואז מגיעים התורים הארוכים והמייגעים שפותחים את חופשת הקיץ החלומית ברגל שמאל. ידעתם שיש שירות חדש שיכול למנוע מכם את התורים הארוכים בנתב"ג?

הכירו את שירות פרימיום צ'ק אין המאפשר לכם לבצע תהליכי טרום טיסה כמו צ'ק אין, בידוק ביטחוני ושקילת כבודה, והכל בעמדה ייחודית ונפרדת בטרמינל 3. איך זה עובד? הנוסעים מגיעים לעמדת הצ'ק אין המהיר בשעה שנקבעה להם ושם נציגי החברה יבצעו את כל התהליכים המקדימים לטיסה: בדיקה מהירה לתקינות הדרכון והמסמכים הרלוונטיים לטיסה, בדיקה ביטחונית, שקילת הכבודה וחלוקת עומס המשקל בין המזוודות בעת הצורך. לאחר סיום הבדיקה, שעורכת דקות ספורות בלבד, הנוסעים מקבלים את כרטיסי הטיסה וממשיכים לעבר הדיוטי פרי.

ארז בוסו, מנכ"ל Smartair, מסביר על השירות: "פרימיום צ'ק אין הוא שירות מעולה לנוסעים שמעוניינים להימנע מהתורים המייאשים של נתב"ג, ולקצר את משך השהייה בטרמינל 3. באמצעות השירות ניתן לעבור בתוך דקות ספורות את כל תהליכי טרום הטיסה ולהגיע לדיוטי פרי מהר יותר. בזמן שיתר הנוסעים יצטופפו בתורים הארוכים בנתב"ג, הנוסעים של פרימיום צ'ק אין כבר יהיו במתחם הדיוטי פרי, רעננים, מאושרים ועם הרבה יותר זמן פנוי לעצמם לפני הטיסה".

השירות זמין באתר סמארטאייר. לפרטים נוספים לחצו כאן