לפני כשבעה חודשים הזמין א', תושב חיפה, חבילת נופש לבודפשט עם כרטיסי טיסה של חברת Wizz. לפני הטיסה, ביצע אותו נוסע צ'ק-אין ביישומון של החברה, ולטענתו הוא גילה שכל פרטיו האישיים נחשפו לעיני כולם.
"גיליתי שפרסמו את פרטי המושב שלי במטוס, מספר דרכון ותוקף, תאריך לידה והכי מדהים שהיו שם גם פרטים אישיים של שאר הנוסעים במטוס", טען א'. לדבריו, גם בטיסה חזרה מבודפשט לארץ הוא נתקל באותה תופעה מטרידה ופרטיהם של כל הנוסעים היו חשופים, כולל פרטיו שלו.
א' הגיש תביעה נגד Wizz לבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה ודרש פיצוי של 15 אלף שקל בגין פגיעה בפרטיות. "גם כאשר נכנסתי ליישומון של החברה ועשיתי צ'ק-אין שוב פעם כל הפרטים שלי היו חשופים. זו פגיעה בפרטיות שלי", אמר א'.
החברה לא הגישה כתב הגנה בזמן, וכתוצאה מזה בית המשפט חייב אותה לפצות את א' בסכום התביעה. החברה הגישה בקשה לבית המשפט לבטל את פסק הדין כדי לאפשר לה להגיש כתב הגנה שלא הוגש מטעמים טכניים בלבד לטענתה. השופט ביטל את פסק הדין והחברה הורשתה להגיש כתב הגנה בו ביקשה לדחות את התביעה מכל וכל.
עם זאת, השופטת אשר דנה בתביעה קבעה כי החברה פגעה בפרטיותו של א' כאשר חשפה את פרטיו בפני כולם ועליה לפצות אותו בסכום של 11 אלף שקל.