לפני כשמונה חודשים רכשו מ', אשתו ושתי בנותיהם, כרטיסי טיסה מסן פרנסיסקו לישראל עם חברת יונייטד. אם המשפחה היא בעלת תו נכה ולכן קיבל מושב מרווח יותר בקדמת המטוס בזמן ש-מ' ובנותיו ישבו במושבים אחרים. במהלך הנסיעה מ' הלך לראות שאישתו בסדר, הוא הבחין שיש לידה מקום פנוי, ישב לידה ונרדם. כשהתעורר הדייל הבחין בו וחייב אותו עבור הישיבה במושב המשודרג ב-230 דולר לאחר שהיו לו את פרטי כרטיס האשראי שלו.
"הסברתי לו שנרדמתי בתמימות במושב ליד אשתי אבל הוא אמר שהוא יחייב אותי בסכום של 230 דולר כי זה מושב משודרג", טען מ'.
בנוסף, מ' טען שצוות הטיסה לא סיפק להם ארוחות כשרות כפי שביקשו במעמד הזמנת הטיסה. "בחלק הראשון של הטיסה חילקו ארוחות ערב. שאלתי את הדייל מדוע לא קיבלנו אוכל כשר כפי שביקשנו אז הוא אמר שאנחנו לא מופיעים ברשימת הנוסעים שהזמינו אוכל כשר לטיסה". לדבריו, בארוחת הבוקר של הטיסה דיילת חילקה להם ארוחות כשרות וטענה שהייתה טעות ושהם כן נכללו ברשימה של הנוסעים שהזמינו ארוחות כשרות.
כשחזר לארץ, מ' הגיש תביעה נגד החברה לבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב. הוא דרש פיצוי של 10,000 שקל על התנהגות דיילי החברה והעובדה שלא סיפקו להם ארוחה כשרה.
החברה הגישה כתב הגנה בו ביקשה לדחות את התביעה בנימוק ש-מ' התייחס לצוות הטיסה בצורה לא מכובדת והוא אף עודכן שבמידה וירצה לשבת ליד אשתו הוא יצטרך לשלם על המושב המשודרג, אבל עשה דין לעצמו. לדברי החברה, כל מי שהזמין אוכל כשר לטיסה, 60 נוסעים, קיבלו אותו ללא שום בעיות.
למרות טענות החברה השופט שדן בתביעה של מ' החליט לקבל אותה ופסק על פיצויים בסכום של 2,000 שקל בגין האוכל הכשר שלא קיבלו מ' ובני משפחתו בארוחת הערב וכן על היחס של הדייל כלפיו בעת שנרדם במושב הפרימיום ליד אשתו. "אני סבור שהתובעים חוו השפלה בכל הנוגע ליחס של אנשי הצוות אליהם וגם בעניין האוכל הכשר שהזמינו", ציין השופט.