חברת אל-על משיקה היום (רביעי), בשעה 12:00 בצהריים את האתר החדש שלה, שירכז מידע ויהווה מאגר קניות מקוון של כל מה שקשור בטיול לחו"ל - החל מההגעה לשדה התעופה, דרך בתי מלון ועד אטרקציות ביעדים השונים.
האתר החדש, אותו החברה מפתחת כבר מעל לשנה, נותן מענה לנוסעי אל-על שרוצים לתכנן בעצמם את הטיול שלהם לחו"ל, ועל הדרך חוסך להם את החיפוש המתיש אחרי המחיר הטוב ביותר. "יצאנו מנקודת הנחה שהצרכן אוהב שהשליטה בידיים שלו כשמדובר בנסיעה לחו"ל", אומרת כרמית דותן, מנהלת השיווק הדיגיטלי באל-על. "לכן, החלטנו לספק לטסים מתחם שלם של קניות וירטואליות משתלמות, כמו גם מידע על כל השירותים הנצרכים בעת חופשה".
על כל הזמנה צוברים נקודות
אל-על חברה לספקים גדולים כמו אתר ההזמנות booking.com, חברת ההסעות כרמל בניו יורק, חברת הביטוח הראל ועוד חברות מובילות בתחום התיירות, כדי לספק ללקוחותיה את המחירים הטובים ביותר לכל עסקה - בין אם מדובר בביטוח נסיעות, מוניות, מלונות מכל הסוגים ואפילו אטרקציות כמו סיורי יום, טיולים, הופעות, אירועי ספורט וכד'. "חברנו במיוחד לספקים גדולים, כאלה שעובדים חזק ברשת ומציעים את המחירים הטובים ביותר לתיירים", אומרת דותן.
אז איך זה עובד? אחרי שמזמינים את כרטיס הטיסה בוחרים את הקטגוריה הנדרשת ומגיעים לעמודי הספקים עם פירוט העסקאות המשתלמות ביותר. חשוב לציין כי השימוש באתר מיועד לחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל-על בלבד. הלקוחות שירכשו באתר יקבלו נקודות, שלפי החברה מספרן יהיה גבוה מהרגיל. "אם לקוח מזמין כרטיס טיסה לאחת מהמחלקות היוקרתיות הוא מקבל עליה בין 40-45 נקודות. אבל באתר המקוון, מי שיזמין שבוע שלם במלון יקבל על ההזמנה 70 נקודות".