"ההורים שלי חיכו לנהג שלהם מחוץ למלון, לפתע הופיע נהג מחברה ישראלית אחרת וניסע לשכנע אותם שהם הזמינו אותו, הם סירבו להיכנס להסעה כי רצו לחכות לנהג איתו קבעו, ובתמורה הוא לקח להם את המזוודות והתחיל לנסוע בזמן שהם בחוץ, מחכים ליד המלון". כך סיפרה ל-mako דניאל בנגין, שסגרה להוריה המבוגרים הסעה מיוחדת משדה התעופה "לוטון" לבית המלון הממוקם במרכז לונדון.
>>לעוד עדכונים היכנסו לעמוד הפייסבוק של mako חופש
לפני שבוע דיברה דניאל עם נהג מחברת "אורי הסעות", וסגרה מולו הסעה מסודרת שתיקח את הוריה ממלון הממוקם מרחק הליכה משדה התעופה "לוטן", למלון "איביס" הממוקם במרכז לונדון. "ההורים שלי לא מבינים בטכנולוגיה, רציתי להקל עליהם", היא סיפרה. "ידעתי שהם נוחתים באמצע הלילה אז קבעתי להם לילה אחד במלון שהוא במרחק הליכה מהשדה, והסעה מסודרת שתיקח אותם בבוקר שלמחרת אל המלון בו הם אמורים לבלות את שארית השבוע".
להפתעת הזוג, כבר בשדה התעופה הם פגשו בנהג ישראלי מחברה עליה לא שמעו מעולם, "נתי הסעות", שטען כי הם הזמינו אותו במיוחד, וקבעו איתו שייקח אותם כבר באותו הלילה אל העיר. "הוא שאל מה השמות של ההורים שלי ואיפה הם שוהים", מספרת דניאל, "כשענו, הנהג חזר אחר שמותיהם וטען שאלו בדיוק השמות של האנשים שתיאמו מולו את הנסיעה, ורק להם הוא חיכה. כשהבין שההורים שלי לא מעוניינים בהסעה למרכז העיר באותו הלילה הוא עזב את המקום".
בבוקר שלמחרת הזוג התעורר להפתעה נוספת, הנהג אותו פגשו במהלך הלילה, חיכה להם בשער המלון בו לנו וטען, שוב, שהוזמן להסיע אותם. זוג ההורים סירב להעלות להסעה בטענה שהנהג עימו קבעו בשבוע שעבר עדיין לא הגיע. בתגובה, הנהג מחברת "נתי הסעות" לקח מידיהם את המזוודות, העלה אותם להסעה, וטען שאם לא ישלמו לו את סכום הנסיעה, כ-40 פאונד, הוא לא יחזיר להם את הכבודה.
לדברי דניאל, כשהוריה סירבו לשלם את הסכום, הנהג החל לנסוע. "היה הרבה רעש ובלגן באירוע, רגע אחרי שהנהג התחיל בנסיעה, הפקידה של המלון סגרה את השער ולא נתנה לו לברוח. כמה שניות לאחר מכן הנהג שאיתו קבעתי את ההסעה מלכתחילה הגיע, התערב, ודרש את המזוודות של הוריי בחזרה". לדבריה, ברגע שהנהג מחברת "נתי הסעות" הבין שהנהג עמו נקבעה הנסיעה הוא ישראלי ומוכר בתחום, הוא שיחרר את הכבודה וברח ממקום האירוע".
רוני, מנהל "מחלקת לונדון" בחברת "נתי הסעות" מסר בתגובה: "הדברים המדוברים הם שקר וכזב. הסיפור הזה לא אמיתי והם צריכים להתבייש בעצמם. הזוג המדובר עשה הזמנה כפולה, לפני שבועיים האב התקשר אלי וביקש להזמין את ההסעה שלנו. כשהנהג שלי שמע שהשניים לא מעוניינים להעלות להסעה הוא ביקש מהם דמי ביטול מוזלים והם לא היו מוכנים לשלם. ישראלים כל הזמן מחפשים איך לחסוך ומזמינים הסעות כפולות כי מחפשים את הדבר הכי זול. זו התנהגות מגעילה של ישראלים וזה קורה כל הזמן. הם צריכים להתבייש בעצמם ואני לא מתעסק עם אנשים דבילים".