ו' ו-מ', בני זוג, בני 25 שמתגוררים באחד הישובים בצפון הארץ, הגיעו השבוע יחד עם בני משפחה וחברים לנופש במלון רויאל ביץ' באילת. הבוקר נכנס מ' למקלחת ובעיצומה הזכוכית של המקלחון התנפצה על גופו כשרסיסי זכוכית רבים עפו עליו.
"פתאום הזכוכית התנפצה על הפנים שלו", מספרת ו' בשיחה עם mako, "זה היה ממש מפחיד, כל הזכוכיות היו על ראש שלו, הגב ונכנסו לו לאוזניים. יצאתי למסדרון וצעקתי לעזרה כי גם ירד לו דם מהרגליים".
עובד ניקיון ששמע את הצעקות מיהר לרדת ללובי להזעיק עזרה. כעבור עשר דקות הגיע פרמדיק לחדרם של בני הזוג, הבחין בזכוכיות והסביר להם שעדיף שיפנו לרופא אף אוזן גרון בבית החולים המקומי שיבדוק את חדירת הרסיסים לאוזניו של מ'.
לטענתה, היא ובן זוגה ירדו מהחדר כדי לעשות צ'ק אאוט ולנסוע לבית החולים יוספטל ואיש לא טרח להתנצל בפניהם. "המנהלת לא התנצלה בפנינו על האירוע. היא הציעה ביובש בקבוקי מים מינרלים לדרך ושובר למונית לבית החולים, הרסו לנו את החופשה ולא טורחים לבקש אפילו סליחה", אומרת ו', "ככה לא מתנהג בית מלון כלפי אורחיו. אני בהלם מכל היחס המחפיר כלפינו והזלזול כאילו לא קרה דבר. אם דבר כזה היה קורה לבן זוג של המנהלת היא הייתה הופכת את המלון ועושה בלגן".
לדבריה, רק אחרי פניית mako לקבלת תגובה מהרשת המנהלת במלון יצרה עמם קשר והתעניינה לשלומם. מ' קיבל טיפול רפואי ואמור להיבדק על ידי רופא שיבדוק את חדירת רסיסי הזכוכיות לאוזניו.
"אנחנו לא נעבור לסדר היום על מה שקרה ונתבע את המלון על ההתנהלות והיחס. זכוכית של מקלחון לא צריכה להתנפץ באמצע מקלחת. מזל שזה לא קרה כשילד התקלח, לא רוצה לחשוב מה היה קורה".