מלחמת מלונות באילת: בית המלון מלכת שבא תבע לאחרונה את מלון לגונה של רשת ישרוטל בטענה שרעשי המזגן שבו מהווים מפגע ומטרד של ממש לאורחים שמתקשים לישון.

בכתב התביעה טענו במלון מלכת שבא כי רעש ממערכת המזגנים הבוקע ממלון לגונה גורם סבל רב לאורחיהם ומשדובר בתופעה שנמשכת שנים רבות וגורם להם לנזקים כלכליים. בנוסף, לטענתם, לא מעט אורחים עזבו מוקדם מהצפוי בגלל הרעש שהרס להם את החופשה.

לדברי המלון, הם פנו פעמים רבות לרשת ישרוטל במטרה לטפל במפגעי הרעש הבוקעים ממלון לגונה, אך עד היום לא נעשה דבר. בכתב התביעה, במלון מלכת שבא דורשים פיצוי של 1.5 מיליון שקל ודורשים להוציא צו לתיקון המפגעים וטיפול במערכת המיזוג של מלון לגונה. המלון ביקש גם למנות בורר מוסכם שיבדוק את העניין.

רשת ישרוטל טענה בתגובה כי כתב התביעה שהוגשה נגדה הוגש אחרי שנים רבות וכי אכן הייתה תקלה שגרמה לרעשים בין החודשים אפריל-מאי 2022, בעקבות חריקות של רעשים ממגדל הקירור במלון, והיא תוקנה. הרשת טוענת כי על התביעה שהוגש חל חוק ההתיישנות. עוד טוענים ברשת ישרוטל שמקור הרעש הוא בכלל במלון מלכת שבא עצמו ולא בלגונה.

השופטת ליאורה אדלשטיין, שדנה בתיק, מינתה מומחה מטעם בית המשפט שבדק את הטענות כלפי מלון לגונה. השופטת ציינה בדיון שהתקיים לאחרונה כי קיימות ראיות לכאורה לגבי הרעש ויש לערוך בירור מעמיק בנוגע למקור שלו.

המומחה יבדוק את טענות הצדדים ויגיע עם חוות דעת מעודכנת לשופטת ולאחריה תינתן החלטה בעניין התביעה.