בימים בהם התנהגויות של נוסעים בטיסות הפכו להיות דבר בלתי צפוי, והדיילים והצוות נאלצים לא פעם להתמודד עם מקרים קשים של נוסעים סוררים, קברניט של חברת אמריקן איירליינס, בטיסת פנים בארה"ב, החליט לקחת את העניינים לידיים, ורגע לפני ההמראה הוא הדריך את הנוסעים כיצד מצופה מהם להתנהג. הסרטון, כמובן, הפך לוויראלי במהרה. וכך הוא אמר:
"זכרו, הדיילים כאן למענכם. גם למען הבטיחות שלכם וגם כדי להפוך את הטיסה שלכם למהנה יותר. הם יידאגו לכם, אבל אתם חייבים להקשיב למה שיש להם להגיד, כי הם מייצגים את הרצון שלי בתא הנוסעים, והרצון שלי הוא מה שחשוב.
"תהיו נחמדים אחד לשני, תהיו מכבדים האחד כלפי השני. אני לא צריך להגיד את זה - אתם צריכים לנהוג באחרים כפי שהייתם מצפים שיתייחסו אליכם. מסתבר שאני צריך להגיד את זה בכל טיסה מחדש, כי אנשים לא יודעים זאת. הם אנוכיים וחצופים ואנחנו לא נקבל את זה, אוקי?!
"תעשו את הדברים שלכם, תזוזו מדרכם של אחרים, תשימו את הציוד שלכם במקום שהוא שייך אליו, כולם שילמו על הטיסה הזאת. אל תישענו על נוסעים אחרים, אל תירדמו על נוסעים אחרים, אל תתעלפו על אנשים אחרים או תזילו עליהם ריר, אלא אם כן דיברתם על זה והם מוכנים לסייע לכם.
"דבר נוסף, מי שצופה בווידאו ברמקול או מדבר ברמקול, זה לא מקובל. אף אחד לא רוצה לשמוע את הווידאו שלכם. אני יודע שאתם חושבים שזה ממש חמוד, אולי זה כן, אבל אלה העניינים שלכם אז תשמרו אותם לעצמכם. תשתמשו באוזניות שלכם או בכל דבר אחר. זה החלק שלכם שבו אתם נוהגים בכבוד כלפי אחרים.
"מי שיושב באמצע, אני יודע שזה מבאס להיות באמצע... אתם זכאים לשתי ידיות המושב, זו המתנה שלי אליכם. ברוכים הבאים לטיסה שלנו".
התגובות לנאום הקפטן היו תומכות מאוד. חלק קראו לו "גיבור" חלק אמרו שהם "אוהבים את זה" ואחרים ציינו שצריך להשמיע את הנאום הזה בכל טיסה שהיא.