כוכבה טויטו ובן זוגה נסעו בשבוע שעבר לנופש בדהב שבסיני. "הזמנו מלון ברמה של שלושה כוכבים לחמישה ימים בשם Dahab Plaza Hotel", אומרת כוכבה. "בתמונות זה נראה מלון יפה, נקי, עם בריכה גדולה, אבל כשהגענו גילינו שתמונות לחוד ומציאות לחוד. פשוט רימו אותנו".
טויטו ובן זוגה הגיעו למלון ושילמו במזומן 270 דולר (ועוד 60 דולר למונית כשעזבו את המקום מאוחר יותר). כאשר הגיעו לחדר הם ראו שהברזים במקלחת היו שבורים ומלוכלכים, המצעים לא נקיים והמטבח המשותף בקומת הקרקע היה מלא מטונף, עם קירות מתקלפים וברז שבור.
"זה היה פשוט מראה מזעזע. אי אפשר היה להישאר רגע אחד במקום הזה", אומרת כוכבה. "המטבח המשותף היה פשוט גועל נפש. שבור, מלוכלך, לא פינו זבל, קירות מתקלפים, שיש שבור, לכלוך, כיור מלאה כלים שלא ניקו שבועות וחולדה. ככה לא צריך להיראות מלון שמכבד את עצמו, גם ברמה של שלושה כוכבים. התמונות ב'בוקינג' של המלון נראות יפות וכשמגיעים למלון מגלים את האמת והיא קשה: זה לא מלון שראוי לאכלס בתוכו בני אדם".
"בעל בית המלון טען שבכלל בכלל לא הינו במלון ולא ביצענו שום הזמנה"
כוכבה ובן זוגה ביקשו לקבל את כספם בחזרה אבל בעל בית המלון סירב. הוא הסכים להחזיר להם סכום של 100 דולר בתנאי שלא יכתבו עליו ביקורת רעה. "סירבנו להסדר הזה. דרשנו שיחזיר לנו את הכסף אבל הוא סירב. פנינו לבוקינג לקבל החזר כספי אבל הם טענו שבעל בית המלון טען שבכלל בכלל לא הינו במלון ולא ביצענו שום הזמנה", סיפרה כוכבה. "הוא פשוט שיקר וביטל את ההזמנה. הרי אם לא היינו במלון אז איך צילמנו את החדר שבו היינו ואת המטבח המשותף"?
כוכבה ממשיכה: "עזבנו למלון לא רחוק מהמלון שהיינו בו והוא היה מדהים. נקי, נעים, שירות טוב. אסור להתקרב למלון הזה, זו בושה וחרפה כל ההתנהגות והשקרים של בעל המלון. הוא לקח את הכסף ומסרבים לזכות אותנו למרות שהיינו במלון ויש לנו תמונות. עד עכשיו לא קיבלנו שום החזר כספי".
בעל בית המלון מסר בתגובה ל-mako: "הלקוחה הייתה במלון. הסברתי לבוקינג את כל הסיטואציה. הלקוחה לא נשארה במלון ולכן ההזמנה בוטלה. לא לקחתי שום כסף מהלקוחה. היא שילמה רק עבור המונית. זה נכון שהמטבח בקומת הקרקע נראה מלוכלך, אני לא מכחיש את זה. זה לא החדרים של המלון, החדרים יחסית נקיים מאוד וראויים לאכלס אורחים. אני מסכים שהחדר שאליו נכנסנו לא היה נקי בגלל שהיה עומס גדול במלון של אורחים. היינו 5 עובדים בלבד ששירתו 85 אורחים ולא יכולנו לתת שירותי ניקיון לכל החדרים במלון. אני מאשים את עצמי בעניין הזה, אבל לא לקחתי מהם שום כסף".