החופשה החלומית בצימר כמעט והסתיימה באסון כאשר הקרמיקה בג'קוזי התפרקה ונפלה על ראשו של פלג בן ה-3. ובמקום לבלות את החופשה בצימר מפנק, פלג והוריו בילו בבית החולים.

"אני ישבתי בחוץ כשלפתע שמעתי בום!" מספר אור נמרודי על החוויה. "אני נכנס לחברים שלנו ואני רואה שכל הקרמיקה נפלה על הבן של שלהם".

מהרגע בו הגיעו שתי המשפחות לצימר "בוקר טוב" בשדמות דבורה הייתה לאור, מהנדס בניין במקצועו, תחושה רעה. "אמרתי לבעלי הצימר 'תשמע, המקום הזה מסוכן, אתה חייב לסגור אותו'".

בתביעה שהוגשה לבית המשפט לתביעות קטנות בחדרה, מתואר מקרה כמעט זהה. 12 חברים הגיעו לווילה דל וילה. אחד מהם נכנס לג'קוזי וכאשר פתח את ברז המים, נפלה לבנה מהקיר. כאשר ביקשו מבעלי הצימר להחזיר להם את כספם, סירב בתחילה אך לבסוף הסכים לתת הנחה של 600 שקלים. בכתב ההגנה טענו בעלי הצימר כי הנזק נגרם בגלל התנהגותם של האורחים.

למרות זאת הבעיה העיקרית מגיעה לאחר החופשה. מאחר ותגובות שליליות אינן מתפרסמות באתרי הצימרים, לקוחות מאוכזבים שרוצים להזהיר אחרים על הפרסום שלא תואם למציאות, לא יכולים לעשות זאת.

מהצימר "בוקר טוב" נמסר בתגובה:
"הצטערנו על המקרה בו נפל אריח על אחד הילדים בעת שהותם אצלנו. המקרה הוא תוצאה של בלאי טבעי שלמרות תחזוקה סבירה, יכול לקרות ואין דרך ליצפות אותו.
בעקבות התקלה - לא גבינו תשלום מהמשפחות.
הדשא שנראה בתמונות באתר, לא שוקם בשל עלות מחירי המים ובמענה לקריאה הלאומית לצמצום הגינון הציבורי. תמונות המדשאה יורדו מאתרי הפרסום" .

תגובת "נופש לאב":
"במקרה של נעה ושלומי - כל המצגות המופיעות ברשת תואמות לחלוטין את הסוויטה במצבה הפיזי, וכל טענה להיפוכו של דבר הינו ניסיון נאלח לפגוע בשמו הטוב של המקום. בהתייחס למקרה של שלום ורוניק וחבריו - למרות השתוללותם שגרמה לִנזקים ולנפילת אריח האבן במתחם האירוח, החליטו בעלי הצימר להיעתר לבקשת המתארחים ולהפחית דד מאות שקלים ממחיר ההזמנה המקורי".

תגובת "צימר תיירות בע"מ":
"אנו לא מפרסמים בפומבי תלונות של גולשים אלא המלצות בלבד. כשאנו נתקלים במידע מטעה באתר - הוא מתוקן לאלתר. בנוגע לתלונות שקשורות ליחס ורמת השירות - אין אפשרות לפרסמן, מחשש לתביעות דיבה. יחד עם זאת, כשמתקבלת תלונה, היא מועברת לבעל הצימר בתוספת אזהרה חמורה להוצאתו מהאתר".

תגובת אתר "weekend":
"במקרים בהם מתקבלת חוות דעת שלילית על בית העסק, אנו מעודדים את בעל הצימר להגיב בשקיפות מלאה ולטפל בליקויים ואף לפצות את האורחים. במקרים בודדים, בית העסק מסרב לפרסם חוות דעת שלילית. במקרה כזה, אנו כותבים זאת באתר".