אורחים רבים פונו הלילה (בין רביעי לחמישי) ממלון מג'יק פאלאס באילת בעקבות הצפה בחלקים נרחבים של בית המלון. ההצפה אירעה בשל תקלה במערכת הכיבוי, כאשר מתז מים התפוצץ באחד מחדרי המלון. עו"ד ניצן בן אליעזר, שהתארח יחד עם משפחתו במלון, סיפר בשיחה עם N12 על הרגע שבו הבחין בתקלה. "בשעה 22:30 בלילה היינו בחדר, אני אשתי והבן שלי הקטן, ופתאום שמעתי טפטוף מספרינקלר. הסתכלתי עליו, וממש יצאו ממנו מים, עד שהופיעה שלולית על הרצפה".
הוא ציין כי דיווח על התקלה מיד לקבלה, אך לטענתו הם לא הבינו מה מקור הבעיה. "ירדתי לקבלה וביקשתי שאחד מאנשי הצוות יבוא לחדר. עלה איתי מישהו מהאחזקה, ותוך כדי ראיתי שהמים נוזלים עד ממש ליד שקע החשמל", הבהיר עו"ד בן אליעזר. "ביקשתי מאשתי והילד שיצאו מהחדר כי פחדתי. תוך כדי ניסיתי לדאוג לעבור לחדר אחר, אבל אמרו לי שהמלון בתפוסה מלאה. לקח להם בערך שעה עד שהעבירו אותי למלון אחר", הוסיף.
"במהלך הזמן הזה שלחו אנשי צוות לחדר, כולם היו המומים ולא ידעו איך לטפל בזה. הם קיבלו הנחיה לא לנסות לתקן את המתז, כי הוא יתפוצץ ויציף את החדר במים", המשיך עו"ד בן אליעזר בתיאור אירועי אמש. "בשעה 23:30 הגענו למלון החדש, פרקנו את המזוודות ואז ראיתי שחסר לנו משהו שהבאנו איתנו. חזרתי למג'יק פאלאס בסביבות 01:30, ואז ראיתי ממש כאוס, המון אנשים בקבלה, לא הבנתי מה קורה".
"לפי מה שאני יודע, הם פינו חדרים רבים כי הכול היה מוצף מים", הוסיף עו"ד בן אליעזר. "עד הבוקר פינו אנשים. אני מאוד מאוכזב, לקח להם שעה לדאוג שאני אעבור בין המלונות. ב-23:00 בלילה עם ילד קטן, אף אחד לא בא לתת לאשתי כוס מים או כיסא לשבת, היא פשוט עמדה במסדרון במשך שעה באמצע הלילה". הוא הוסיף כי "אף אחד לא שאל אותי אם יש לי איך לעבור למלון, פשוט אמרו - החדר שם ותעבור אליו".
מרשת פתאל נמסר בתגובה: "אנו מצרים על המקרה אשר טופל באופן מיידי. נעשה ככל שיידרש על מנת שמקרים מהסוג הזה לא ישובו על עצמם".