סטודנטים נבחנים (צילום: Thinkstock)
ג'ינס נמוך ונעלי קונברס. האם התחזתה לביתה | צילום: Thinkstock

>> מתלבטים מה ללמוד? רוצים ייעוץ לימודים חינם?

כשהיינו קטנים ההורים שלנו תמיד עזרו לנו בשיעורי בית, ישבו איתנו שעות וטרחו לוודא שאנחנו מבינים את החומר הנלמד. אלא שככל שהתבגרנו הבנו שאנחנו לבד במערכה: ההורים פחות ששים לעזור וגם לרוב לא זוכרים את החומר. אבל לא כך במקרה של סטודנטית בת 19 מצרפת שאימה לקחה את עניין העזרה צעד אחד קדימה ומואשמת שניגשה במקומה למבחן. לנו זה בעיקר מזכיר את הסרט "שישי הפוך" עם לינדזי לוהאן,עוד לפני שהיא איבדה את זה.

בנעלי קונברס וג'ינס נמוך

אילו לא הייתה נתפסת על ידי המשטרה הצרפתית, קרולין די בת ה- 52 ודאי הייתה זוכה לתואר 'אם השנה', לפחות מבחינת ביתה בת ה-19. האם שהחליטה שתעשה הכל על מנת לעזור לביתה לעבור את המבחנים הקדם-אוניברסיטאיים הצרפתיים  לבשה נעלי קונברס וג'ינס נמוך כמו גם איפור כבד והלכה להיבחן במקום ביתה.

כיוון שאנשים בשלל גילאים נבחנים בבחינה זו במטרה להתקבל לאוניברסיטה, ייתכן ולא היו שמים לב לקרולין. אלא שמשגיח רציני שהכיר את ביתה של קרולין, לטישיה, וזכר אותה מבחינה אחרת בה נכח, שם לב לכך שמדובר במתחזה. בית הספר מיהר והודיע למשטרה ומבלי להפריע לאף נבחן, האם המתוחכמת הוצאה מהבחינה שעתיים אחרי שכבר בילתה בחדר הבחינות. כל כך קרוב אבל כל כך רחוק.

לאחר שנתפסה, טענה האם שהיא אכן רימתה בבחינה כיוון שרצתה לשפר את הציון של ביתה באנגלית. עכשיו היא עומדת בפני אישומי הונאה. ביתה ככל הנראה גם תסבול מהתרגיל שהיא ואימה ביצעו, וייתכן ויאסר עליה לקחת את הבחינה בחמש השנים הקרובות. בפעם הבאה אנחנו מציעים לשתיים לבחור בפתרון קצת יותר סטנדרטי כמו שיעורים פרטיים. 

>> מתלבטים מה ללמוד? רוצים ייעוץ לימודים חינם?