תכנית הלימודים במחלקה לניהול תיירות ומלונאות של המכללה האקדמית כנרת משלבת לימודים והתנסות בחו"ל בקורס על תיירות קרוז המתקיים במהלך שייט לקפריסין ואיי יון ובהתמחות מעשית בצרפת, פעילויות המכינות את הסטודנטים, דור העתיד של המנהלים בענפי התיירות והמלונאות לאתגרים של עידן הגלובליזציה.

מתלבטים היכן ללמוד? היכנסו לייעוץ מקצועי חינם

בימים אלה חזרו הסטודנטים בשנה השלישית לתואר הראשון בניהול תיירות ומלונאות חזרו מחמישה ימים של סיור מקצועי, אשר מטרתו לחשוף אותם להכרות עם המדיה של קרוז – שייט נוסעים ולהתנסות בשטח. הסטודנטים נחשפו לתהליכי השיווק, בניית חבילות נופש, אופן תפעול המלון הצף, מגוון הפעילויות המוצעות לתיירים במהלך הקרוז וכן תפעול סיורי החוף. במסגרת השייט נפגשו הסטודנטים עם בעלי תפקידים שונים על האוניה, וכן עם גורמים תיירותיים באיים היווניים במסגרת סיורי החוף. את הקרוז ליוה נציג בכיר מחברת "מנו ספנות", מר אמיר וייס, מנהל מחלקת ההדרכה שהוא עצמו בוגר מחלקה יוקרתית זו במכללה האקדמית כנרת, וכן צוות מרצים מהמחלקה לניהול תיירות ומלונאות. כל יום סיור הסתיים בניתוח מקצועי עם הסטודנטים, זאת לפני הבילוי הלילי המוצע על האוניה.

בחודש אוגוסט הקרוב, עם סיום מבחני הסמסטר, תצא משלחת של סטודנטים משנים א' ו-ב' להתמחות מעשית בעיר נים שבצרפת בבית הספר הבינלאומי לעסקים "ואטל". במהלך ההתמחות יתנסו הסטודנטים במחלקות המלון השונות וילמדו על רזי האירוח הצרפתי אשר הפך להיות מודל מוביל בעולם כולו הן בתחומי המזון והאירוח והן התחומי התיירות. אנו מאמינים כי פעילות זו המשולבת בתכנית הקורסים האקדמיים לתואר של המחלקה שלנו היא בעלת ערך מוסף חשוב ביותר להשתלבות הסטודנים שלנו בתפקידי ניהול בסביבה עסקית עולמית ותחרותית, בה עליך לחשוב גלובאלית כדי לפעול לוקאלית, אומר ד"ר אלון גלבמן, ראש המחלקה לניהול תיירות ומלונאות. אנו גאים מאוד בבוגרינו הרבים אשר מצליחים להתקדם מהר בענף ולהגיע לעמדות ניהול ביניים וניהול בכיר ומעידים על התרומה הדומיננטית של הלימודים במחלקה לפיתוח הקריירה שלהם.

אין תמונה
המכללה האקדמית כנרת

ביום ג' הקרוב, ה-13 למאי, מקיימת המחלקה יום פתוח במלון קראון פלאזה סיטי סנטר בתל אביב לחשיפת התכנית הייחודית בפני מתעניינים רבים ממרכז הארץ. בתכנית היום הפתוח יציגו סטודנטים מהמחלקה לניהול תיירות ומלונאות רשמים מהשיט הלימודי באיי הים התיכון בו לקחו חלק, וכן ימחישו את תרומת התואר לבניית קריירה עתידית ניהולית שלהם בענף. דורון הראל, הישראלי הראשון שהגיע לפסגת ההימליה יתן הרצאת אורח מרתקת וראש המחלקה, ד"ר אלון גלבמן, יציג את עקרונות תכניות הלימודים וחשיבותה הרבה כתכנית המשלבת בין מצוינות אקדמית לקריירה. 

המפגש יתקיים בין השעות 16:30-19:30 פרטים נוספים והבטחת הרשמה באתר המכללהלהזמנה והרשמה לכנס 1800-20-90-20

עוד ב-mako לימודים וקריירה: