בסוף השבוע צוין ב"קשת" אירוע חגיגי ובו חולקו פרסים לסטודנטים מבית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל שפיתחו פורמטים לתכניות טלוויזיה, במסגרת קורס ייחודי בנושא "פיתוח פורמטים". באירוע הוצגו שבעה פורמטים שונים, כל אחד מהם מעולם הריאליטי או הדוקו-ריאליטי. בסופו הוכרזה הזוכה: פורמט שיצרה הסטודנטית רוני שי, במסגרתו אושיות האופנה הגדולות בארץ מתחרים על התואר "הפאשניסטים של ישראל", ועושים מייקאובר לעוברי אורח.

במקום השני זכה פורמט "השביל" של הסטודנטיות אור טוביה והילה צימר, במסגרתו זוג שאינו מכיר זה את זו ייצא לדייט ראשון של 30 ימים בשביל ישראל וייבחן האם הם מתאימים. במקום השלישי זכה הפורמט "השף הראשון שלי" של הסטודנטים יאיר דיעי ודליה בוגרד, במסגרתו שני שפים מתחרים על ליבו של ילד וגורמים לו לאכול מצרכים שאינו אוהב, כאשר המטרה היא לשנות הרגלי אכילה בעייתים בקרב ילדים.

 

צוות השופטים באירוע הפאשניסטים: חגי לפיד, רן תלם וארז טל (צילום: עידן גרוס)
צוות השופטים באירוע: חגי לפיד, רן תלם וארז טל | צילום: עידן גרוס

בחבר השופטים באירוע היו בכירי "קשת", ובראשם מגיש "האח הגדול", ארז טל; סמנכ"ל התוכן של קשת, רן תלם; הבמאי והעורך חגי לפיד ורוית ליאור ואייל אלקבץ, מנהלי הריאליטי והבידור בקשת.

"אנו רואים בקשת שותפה טבעית בפרויקט זה כמו גם בפרויקטים אחרים שאותם קיימנו במהלך השנים", אמר ד"ר יובל דרור, דיקאן בית הספר לתקשורת במסלול האקדמי המכללה למינהל. "הסטודנטים שהגיעו לכאן יצרו עבודות מרשימות שנבנו מתוך מחשבה רבה לאורך הקורס בהובלת ענבר שנהר, ואני מברך על היצירתיות כמו גם על ההערכה הרבה לה הם זכו ב'קשת'. אני מקווה שלפחות אחת מהעבודות שהוצגה כאן תהפוך בסופו של דבר לתכנית טלוויזיה".  

הסטודנטים בקשת (צילום: עידן גרוס)
הסטודנטים שהשתתפו בקורס | צילום: עידן גרוס