אין תמונה
איך עומד להפתח הסימסטר הראשון עבור כל אחד מהמזלות?
הכנתם את הבגדים ערב לפני, סידרתם את התיק שיוציא אתכם קוליים – אבל גם יכיל את כל הצבעים בקלמר - והלכתם לישון מלאי התרגשות: מחר היום הראשון ללימודים. נכון, אנחנו כבר לא בבית הספר, אבל היום הראשון ללימודים באוניברסיטה הוא מרגש לא פחות. מקום חדש, אופי אחר של לימודים – ובעיקר: המון אנשים חדשים להכיר. מתים כבר לדעת איך יעבור עליכם היום הראשון? אנשי “אלטרנטיבלי" בדקו איך ייפתח הסימסטר הקרוב עבור כל מזל.

 לפני שנצלול לחלוקה למזלות, תשמחו לדעת שה- 13 בחודש העשירי בשנת 2013 מוצא את גרמי השמיים בתפזורת שמשחקת לטובת הסטודנטים: מיקומו ומצבו של כוכב ונוס (כוכב היופי והאהבה) בתוך גזרת הרקיע שאחראית על ההשכלה והרחבת האופקים – היא סימן מצוין לכל מי שמתחיל את השנה היום. הנומרולוגיה מצידה, מביאה לתאריך הזה גם היבטים חושניים – לא פחות ולא יותר. התאריך מתגבש למספר 2 שנושא תכונות כמו חום, אהבה, פינוקים, ביתיות, שורשים, נוסטלגיה ומשפחתיות, אז אם אתם מגיעים לשנת הלימודים הזו לבד, יכול להיות שתסיימו אותה בזוג כי נוסף להצלחות בלימודים קיימים סיכוים לא קטנים ליצירת קשרים אינטימים, זוגיות שיכולים להוביל אפילו – הכינו את הקולולו – לחתונות.

 סטודנטים טלאים
הטלאים בנויים להתחלות חדשות כי מטבעם הם הרפתקנים, ספונטאניים, מסוקרנים ופתוחים. בכרטיסי הסטודנט שלהם כתוב שהם טיפוסים חמים, לוהטים ומסתערים. מדובר בסטודנטים חסרי מנוחה וחובבי אקשן, שמתמסרים בהתלהבות לכל אתגר מחשבתי.

את שנת הלימודים יתחילו בהכרזות מפוצצות שמפארות את התכונות הייחודיות שלהם ואל תתפלאו אם הם ישגרו את המסרים הנכונים למרצים הנכונים.

 סטודנטים שוורים
שנת הלימודים מתחילה והשוורים לא ממש בנויים להתחלות חדשות. השוורים מעדיפים ציפור מוכרת אחת ביד מאשר שתיים מסתוריות על העץ. את שנת הלימודים יתחילו ברוגע, בסימון של המטרות הנכספות שלהם. בהמשך, יפסעו אליהן לאט אבל בביטחון, לפי האמת שכל שור יודע – המהירות היא מהשטן. כן, מדובר בטיפוסים שקולים, יציבים ועקשנים שמתלבטים לפני כל החלטה, אבל מרגע שקיבלו החלטה - אין מצב שיתקפלו.

 סטודנטים תאומים
לעומת השוורים, התחלות חדשות הן שם נרדף לתאומים והם בנויים בדיוק אליהן, ויש להם סיבה: הם  טיפוסים קלילים, הפכפכים ותקשורתיים, בעלי חשיבה זריזה ודיבור שוטף, חוש הומור מפותח ויכולת הבעה כך שכל מה שיש להם לעשות בתחילת שנת הלימודים הוא לבטוח בקסם האישי שלהם ולסמוך על יכולותיהם התקשורתיות. את שנת הלימודים הם יתחילו בפטפטת כפולה, מרוגשת ואין סופית – מהמרצה חמורת הסבר ועד המוכרת בקפיטריה - לא חשוב על מה, העיקר שהלשון לא תתנוון.

 סטודנטים סרטנים
הסרטנים יתחילו את השנה החדשה כשהם מסתגרים בשריונות שלהם, משדרים מסרים של חום ואהבה החוצה, בציפייה שאולי יקלטו באנטנות של סטודנטים רווקים... הם טיפוסים אוהבים, מפנקים ומתפנקים, בעלי חשיבה רגשנית, חולמנית ויצירתית שנוטים להתרפק על זיכרונות העבר. עם ההתרפקות הזו, הסרטנים לא בדיוק אוהבים התחלות חדשות: הם חוששים, ביישנים, מופנמים ופגיעים והתכונות הללו לא מביאות אותם לשנה החדשה בשמחה גדולה.

סטודנטים אריות
כדי למלוך צריך לעשות החלטות נכונות ולא תתפלאו לשמוע שהאריות הולכים רק על בטוח ולא עושים בחירות עיוורות. ממצב של חוסר ודאות, כמו התחלה חדשה – הם לא ממש מתלהבים. כראוי למלכים, הם מצוידים בכריזמה וחיים בדרמטיות ובסטייל בומבסטי ודואגים גם להרעיף שלל יצות חינם לכל מי שמוכן להקשיב. את שנת הלימודים החדשה יפתחו האריות במופע שמונע מנכונותם (ובעיקר כמיהתם) להיבחר לתפקידי מפתי באגודת הסטודנטים

 סטודנטים בתולות
הסטודנטים הבתולות מגיעים ללימודים עם תמונת עולם מאורגנת ומסודרת שנמצאת להם עמוק בתוך הראש. ההתחלה החדשה לא תמיד מסתדרת עם תמונת העולם הזו וגורמת לבתולה לא להשתגע מהמצב. כיון שמדובר בסטודנטים שנונים, ביקורתיים ופרפקציוניסטים, כאלה שבוחנים את הדברים בפינצטה ומקדישים תשומת-לב גם לפרטים הכי קטנים, הן יניעו את השנה באיתור ודירוג המרצים – ובמירור חייהם של אלו שיימצאו בתחתית הרשימה שלהם.

 סטודנטים מאזניים
המאזניים נולדו להתחלות חדשות: הם תקשורתיים, חביבים ואדיבים ובמפגש חדש הם יכולים לסמוך על הכישרון שלהם להתחבב על מכרים חדשים. כבר בתחילת השנה הם ימצאו את המרצים הכי פופולאריים וישמרו איתם על קשר רציף של מיילים ומסרונים. המאזניים הם, ובכן – מאוזנים: מדובר בטיפוסים הרמוניים, אמפאטיים וענייניים, בעלי נטייה לאובייקטיביות, כך שהם נוהגים להביט על המצב משני צדיו.

 סטודנטים עקרבים
העקרבים מתנהלים היטב במצב של התחלות חדשות: הם מחבבים את האווירה המסתורית ואת המצבים העמומים שמתלווים למקום חדש והתנהלות חדשה. כיאה לאנשים שמצטיינים כושר ביטוי, מחזיקים בכושר שכנוע עולה, חושניות  והליכה עד הסוף, את שנת הלימודים הם יתחילו בגיבוש טכניקות מסתוריות, סודיות ומתוחכמות כדי לעשות קיצורי דרך בדרך לציונים הגבוהים.

 סטודנטים קשתים
הקשתים חיים בשביל הרפקתאות, תעלומות ואקשן ולכן שנת הלימודים החדשה היא בדיוק מה שהם מחפשים. מדובר בסטודנטים הרפתקנים, נאורים ופתוחים, מהירי החלטה וחובבי סיכונים – שיפתחו את שנת הלימודים בנונשלנטיות מתריסה, כזו שבאה לשדר שלא אכפת להם ללמוד משהו, אבל אין להם כל כוונה להשתעבד – לא ללימודים ולא למישהו.

סטודנטים גדיים
השמרנות של הגדיים לא מתיישבת עם ההתחלות החדשות שטמונות בשנת לימודים – הן מפרות את שלוותם. שנת הלימודים של הגדיים תיפתח בתיאום ציפיות שבא להבטיח שהפקולטה בה בחרו לבלות את שלוש השנים הקרובות אכן תקדם אותם אל קריירה בה 'הכול כלול' – מפרארי ועד בית במגדלי אקירוב. כן, כפי שהבנתם מדובר בטיפוסים שאפתנים, אבל גם מעשיים ותכליתיים, בעלי חשיבה רצינית, אחראית, בוחנת ושקולה, אפילו בתחומים מופשטים.

סטודנטים דליים
הדליים מתמלאים מחדש בשנת הלימודים החדשה – כמי שמחפשים ריגושים הם משתוקקים להתחלות חדשות ושנת הלימודים שמתחילה נותנת להם לבטא את הנטייה שלהם לייחודי, החריג, המסתורי והלא צפוי. מדובר בסטודנטים מקוריים, מוטרפים ואינטליגנטים, שאין סיכוי שיתפשרו עם רעיונות מן המיינסטרים ויהפכו כל כיתה למעניינת.

את שנת הלימודים יתחילו בצעד מוטרף, מהמם ומקורי שבא לבשר להנהלה כי נינו של איינשטיין – לא פחות - הצטרף זה עתה אל שורות הממסד.

סטודנטים דגים
היום הראשון של שנת הלימודים מוצא את הדגים ברגשות מעורבים: הפן הרומנטי של הדגים מביא אותם לחבב התחלות – אבל הפן הביישן שלהם מביא לחשש מפניהן ולרתיעה.

הדגים הם טיפוסים יצירתיים, נסחפים ורגשניים, שבאין אהבה מוכנים להתנחם בפקולטות המאפשרות ביטויים אמנותיים. למרות זאת, אפשר להניח שאת שנת הלימודים הם יתחילו בשיגור מבטים מצועפים כלפי מרצים נאים, תוך חיבור דימיוני של תסריטים רומנטיים שסופם ידוע מראש.

הביאה לדפוס: איילת רוזן

  יש לכם שאלה אישית? לחצו לקבלת תשובות מעולם המיסטיקה

 עוד על המזל שלך

אלטרנטיבלי

מגזין רוחניות בחינם לגולשי האתר