טוסט ב-20 ש"ח, בגט ב-30 ש"ח, פחית קולה ב-9 ש"ח, ועוד מחירים מופקעים שאולי נשמעים לכם מופרכים, אבל מסתבר שלא מעט סטודנטים בישראל מוכנים לשלם את הסכומים האלו, פשוט כי אין אלטרנטיבות אחרות ברחבי הקמפוס בזמן שעות הלימודים. בניגוד לשינויי המהותי שחל במחירי הקפה עם כניסתו של קופיקס לשוק, המחירים בבתי הקפה במוסדות להשכלה גבוהה נשארו גבוהים ושום שינוי לא נראה כרגע באופק.

מאז פתיחת שנת הלימודים האקדמית, החליט הפעיל החברתי ואושיית הרשת, גדי וילצ'רסקי, להוביל קמפיין הקורא לסטודנטים לא להיות פראיירים ולהפסיק לקנות אוכל במחירים מופקעים בקפטיריות.

 עוד בלימודים וקריירה:

וילצ'רסקי, שהפך לאייקון מחאתי במחוזותינו, והוביל בין היתר את מחאת הדואר, סייר בשבוע האחרון במספר קמפוסים ברחבי הארץ. וילצ'רסקי העלה לדף הפייסבוק #מחאת_הקפיטריות תמונות של תפריטים מקפיטריות שונות שהצליחו לעצבן אותו במיוחד:

       

אהלן סטודנטיםזה התפריט בקפיטריה של מכללת סמי שמעון באשדוד (תתעלמו רגע מהזריקת זין בעיצוב התפריט)וואלאק אם אתם מוכנים ...

Posted by ‎גדי וילצ'רסקי‎ on Wednesday, October 28, 2015

אולי תתפלאו לשמוע, אבל לא רק הקפיטריות מעצבנות את וילצ'רסקי, גם הסטודנטים על הכוונת: "מה אני אגיד לכם, אני כבר לא יודע ממי נחנקתי יותר – מהקפיטריות או מחוסר ההתארגנות שלכם, הסטודנטים", כתב וילצ'רסקי וזכה לאלפי לייקים ולמאות תגובות. "וואלאק אם אתם מוכנים לשלם 30 שקל על בגט ושתיה - אתם הבעיה ולא הקפיטריה!", כתב בפוסט אחר, "יקר לכם? אל תקנו!".

 

אהלן לציבור הסטודנטים שנחנק בציון!מאז שנפתחה שנת הלימודים אני מוצף בפניות מסטודנטים מכל קצוות האקדמיה שמתלוננים על המח...

Posted by ‎גדי וילצ'רסקי‎ on Monday, October 26, 2015

ולא רק תלונות יש בעמוד - גם קפיטריות המוכרות מוצרים במחירים שווים לכל סטודנט זוכות לפרגון, כמו למשל באוניברסיטת אריאל: " לכל מי שקישקש שאי אפשר למכור בזול ולהרוויח".

אהלן סטודנטים,אז... הייתי היום באוניברסיטת אריאל (ההיא שהייתה פעם מכללה) והנה לפניכם קפיטריה עם מחירים שמתאימים לכיסו ...

Posted by ‎גדי וילצ'רסקי‎ on Monday, November 2, 2015

 אהלן גדי, תוכל לספר לנו למה החלטת להיכנס למאבק הזה?

"כי נחנקנו".

ואיפה הוא עומד כרגע?

"מתעוררים לאט לאט".

אם גם אתם ממורמרים ממחירי האוכל במוסד האקדמי בו אתם לומדים, אתם מוזמנים להצטרף למאבק ולא רק לעשות לייק. אולי סוף סוף יבינו שהסטודנטים הם ציבור שלא ניתן לנצל.

  >>מתלבטים מה ללמוד? המומחים שלנו מחכים לייעץ לכם בחינם>>