אין אחד שלא יצא לו להירדם באמצע שיעור משעמם לפחות פעם אחת במהלך התואר שלו, טוב אולי חוץ מאלה שיושבים בשורה הראשונה ושואלים כל הזמן שאלות. בגלל שאנחנו בטוחים שאתם לא מהקרציות האלו, נסו להיזכר מה הדבר הכי גרוע שיכול היה לקרות לכם אם היו תופסים אתכם מנקרים מול המרצה. להוציא אתכם מהשיעור? לקרוא בשמכם בלי שאף אף אחד יענה? או במקרה הכי גרוע להעיר אתכם בשלל צעקות? לא ביג דיל.

עוד בלימודים וקריירה:

לסטודנט אחד בשם מייקל טראמפ, שום קשר לזה שמתמודד עכשיו לנשיאות, שלומד במכללת מארין בארה"ב, התוצאה על כך שנירדם בכיתה הייתה גרועה בהרבה, והוא נלקח לכלא באשמת הירדמות. נשמע לכם לא הגיוני? הגיוני בהחלט.

בסביבות השעה שש וחצי בערב קיבלו הרשויות של המכללה מידע אנונימי על סטודנט שכל הנראה קרס מרוב שכרות באמצע הכיתה. הבחור היה כל כך שפוך ששום ניסיון להעיר אותו, גם על ידי המרצה, לא הצליח. משטרת המכללה שהגיעה למקום זיהתה את המעולף כמייקל טראמפ. הוא כמובן הוצא מהשיעור ובחיפוש שנעשה בתיקו, נמצא בקבוק רום. בנוסף, נמצא שאחוז האלכוהול שבגופו עמד על 0.23%. בשביל להבין כמה זה הרבה, אדם עם 0.05% אלכוהול בדם כבר מוגדר במצב שכרות על פי החוק.

אפשר להתווכח אם באמת היה מוצדק לקחת את טראמפ למעצר בגלל ששתה יותר מדי, אבל אין ספק שהבחור לא נשמע הכי פיקח בעולם (או פיכח), ולא לגמרי ברור לנו איך הוא חשב שיצליח לשתות כל כך הרבה ואז להיכנס לשיעור בשעה שש וחצי בערב, מבלי לקרוס בכיסא. לא שאנחנו מעודדים את זה, אבל אולי היה עדיף לטראמפ פשוט להבריז וזהו.

(מקור)